Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie cursus fotografie in het Antwerpse of niet al te ver daar vandaan???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goeie cursus fotografie in het Antwerpse of niet al te ver daar vandaan???

    Hello,

    Ik heb m'n Nikon D80 nu een jaartje. Ondertussen begin ik het ding een klein beetje te snappen. De basis heb ik al wat onder de knie. Toch trek ik nog veel foto's waarvan ik dan achteraf zo 't gevoel heb "niet slecht, maar er mankeert iets, alleen weet ik niet goed wat...". Ook kijk ik regelmatig naar de HoF foto's enzo hier, stel ik, uiteraard, nog een enorme, gapende kloof met mijn beeldjes vast, maar weet ik niet hoe ik die (technische) kloof (behalve dan door ervaring) kan overbruggen.

    Ik wil echter wel een stapje verder zetten en ben dus op zoek naar een goeie cursus.
    Een real live cursus, niet zo maar een internet- of boekencursus. Maar ééntje waar je na wat theoretische onderbouw, met een gevorderd fotograaf er op uit kan trekken...

    Mijn interesse nummer 1 is zeker natuurfotografie. Eigenlijk met de nadruk op reisfotografie.

    Ik ben wel op zoek naar een relatief korte cursus. En ook ééntje die geen fortuinen kost. Met kort bedoel ik, weet ik veel, 8 avonden/zaterdagmorgenden of zo, zo iets... En dan zien we wel verder.

    Zoek dus een, zeg maar, 'level 2 cursus'... Geen basis-, beginnerscursus meer waar wordt uitgelegd wat diafragma is enzo... Maar nu ook weer geen zwaar gevorderde, waarvan de deelnemers op 't randje van professioneel staan. Voor een idee van mijn huidig 'niveau': http://picasaweb.google.be/koelan200...-qztato-aGuAE#

    Iemand enige tips??? (heb trouwens nog een 2-tal amateurs voor zulk een cursus in m'n vriendengroep)

    Thanks!

    Jan

  • #2
    Re: Goeie cursus fotografie in het Antwerpse of niet al te ver daar vandaan???

    Ludwig van Hooren geeft cursus in Bergen op Zoom en ik vind het goed, weinig theorie en veel doen.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Goeie cursus fotografie in het Antwerpse of niet al te ver daar vandaan???

      Die van Hooren ziet er idd al dik ok uit... Nog andere mogelijkheden???
      Dank

      Comment


      • #4
        Re: Goeie cursus fotografie in het Antwerpse of niet al te ver daar vandaan???

        Nou blijkbaar geen populaire vraag....

        Comment


        • #5
          Re: Goeie cursus fotografie in het Antwerpse of niet al te ver daar vandaan???

          Wel een goede vraag denk ik maar weinig aanbod . Fotoforce geeft wel 1-dags praktijkdagen (van ongeveer 13:30 - 22:00 inclusief lunch en diner) op diverse locaties op verschillende dagen, ook in België. Antwerpen zal waarschijnlijk ook ingeplanned worden.

          Gr. X.

          Comment

          Working...
          X