Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft Photoways en Colormailer vergeleken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft Photoways en Colormailer vergeleken?

    Ik sta op het punt om Photoways als afdrukcentrale even grondig uit te testen, na de negatieve ervaringen die ik hier over Pixum de laatste tijd gelezen heb. Iemand zei me dat hij Photoways en Colormailer ongeveer even goed vond. Dat zou voor mij jammer zijn, want ik was absoluut niet te spreken over Colormailer.

    Mijn vraag is dus: is er iemand die zowel Colormailer als Photoways geprobeerd heeft? En zo ja, wat zijn dan de verschillen en wat vind je goed of slecht?

    Mijn probleem met Colormailer was een gele kleurzweem en duidelijke sporen van verscherping.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

  • #2
    ik ben nog steeds tevreden over colormailer.
    zo zie je maar smaken kunnen verschillen

    Comment


    • #3
      Photoways is erg goed.Heb niks dan goede ervaringen.Voor een tweetal weken nog een 200 pics ontvangen in allerlei formaten en alles mooi ingepakt,goede kwaliteit afdruk (Fuji frontier labs) en snel (woensdag besteld en de vrijdagochtend gingen ze in Parijs op de post en ik had ze de maandag).
      Danny's Photosite

      Comment


      • #4
        Tevreden over Photoways, dus. Hebben jullie ook al indoor flitsfoto's van mensen laten afdrukken en waren die ook goed? Dat is voor mij nog altijd de maatstaf: als de skintones met flits goed op de afdruk komen, zullen alle kleuren wel goed zitten.

        Anyone?
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment

        Working...
        X