Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van eigen bodem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van eigen bodem

    Met mijn nieuwe (tweedehandse) 70-200mm ssm G lens naar een popconcert geweest in Zwolle. Het enige Nederlandstallige popfestival.






    Heb nog niet eerder zoiets gedaan, maar er is mij verteld dat deze lens perfect is voor concert fotografie, vandaar!!
    De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
    www.tvalk.nl

  • #2
    Re: Van eigen bodem

    Razend scherpe lens, proficiat.

    Eerste foto is mooi van kleur, maar geen enkel van de foto's kan mij echt boeien. Er mist iets van dynamiek vind ik...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Van eigen bodem

      Omag, Bedankt voor je reactie. Het is duidelijk!! gezien het aantal reacties......'Tis niet wat Maar ja, het was ook mijn eerste keer!! Technisch gezien gaat het nog wel, maar er ontbreekt duidelijk wat aan spanning/dynamiek!! Toch maar eens beter kijken hoe jullie het doen, er staan veel mooie platen tussen waar ik nog veel van kan leren.
      De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
      www.tvalk.nl

      Comment


      • #4
        Re: Van eigen bodem

        Ik vind het -technisch gezien- toch zeer mooie foto's, hoor!
        Uiteraard kun je zelf er niet aan doen als de artiesten er niet met hun volle goesting staan.
        't akkoord dat je als fotograaf zelf het zo interessant mogelijk kan maken door een ongewone positie in te nemen, of om je foto wat dynamischer te maken... maar soit, soms zit het wel eens niet mee.

        Nu, binnenkort zijn het hier bij ons vollebak zomer-optredens (Kneistival) en zal ik ook proberen m'n duit in het zakje te doen
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment

        Working...
        X