Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijnalbum.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijnalbum.nl

    Vraagje: Bij het uploaden van foto's naar Mijnalbum.nl blijkt deze de foto's te verkleinen en dus ook kleiner te tonen bij het linken van een image. Hoe kan ik dit voorkomen/omzeilen, zodat de foto's toch in hun bedoelde dimensies getoond kunnen worden?

    EDIT: Laat maar, ik heb het al gevonden. Dubbelklik op verkleinde foto. Stupid, stupid, stupid me!
    Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

  • #2
    Re: Mijnalbum.nl

    Oorspronkelijk geplaatst door Trypho Bekijk bericht
    Vraagje: Bij het uploaden van foto's naar Mijnalbum.nl blijkt deze de foto's te verkleinen en dus ook kleiner te tonen bij het linken van een image. Hoe kan ik dit voorkomen/omzeilen, zodat de foto's toch in hun bedoelde dimensies getoond kunnen worden?

    EDIT: Laat maar, ik heb het al gevonden. Dubbelklik op verkleinde foto. Stupid, stupid, stupid me!
    de bluts met de buil
    Heb het ook moeten zoeken hoor
    Maar de instellingen bij firefox stonden niet goed dat was mijn probleem.
    Als ik nu op een foto klik opent hij deze in een apart venster en deze link kopieer ik

    Comment


    • #3
      Re: Mijnalbum.nl

      Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      de bluts met de buil
      Heb het ook moeten zoeken hoor
      Maar de instellingen bij firefox stonden niet goed dat was mijn probleem.
      Als ik nu op een foto klik opent hij deze in een apart venster en deze link kopieer ik
      Dit klopt helemaal.
      Zo doe ik het ook. De grote versie is de juiste door te zetten internet link.
      En de foto verleist wel alle exif informatie.
      Kan door Mijnalbum.nl worden gebruikt voor andere doeleinden, en soms wordt hij net even minder goed scherp doordat niet alle instellingen van jouw gecalibreerde scherm goed mee overkomen.
      Ik heb dat voorkomen door Srgb te gebruiken en een andere calibator te gebruiken.
      De Spyder 3 om wel te zijn.

      GRoeten maar weer en succes ermee
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

      Comment

      Working...
      X