Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delain - GMM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Delain - GMM

    Delain blijft één van mijn favoriete bands. Hoe deze band in iets minder dan drie jaar tijd de metalwereld heeft veroverd is gewoon ongelooflijk.





    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

  • #2
    Re: Delain - GMM

    mooie 3e van een o zo mooie madam god i like charlotje
    nice work my fwiend!

    Comment


    • #3
      Re: Delain - GMM

      Ik denk dat er maar weinig fotografen Mastodon hebben laten schieten ten voordele van Delain.
      Die derde is een prachtplaat! Temeer omdat het licht niet echt meezat.....nogal veel tegenlicht.........
      De anderen zijn ook mooi.......maar had bij de eerste graag boven waar meer ruimte.
      De kleuren zijn ook mooi.....iets speciaals ermee gedaan?
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Delain - GMM

        Hmmmmmm! Charlotte...

        Kleuren doen me denken aan het effect dat je krijgt bij het compenseren van overbelichting in PS, maar denk niet dat dat hier nodig was... zal dus wel een andere bewerking zijn.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: Delain - GMM

          Ik heb er eigenlijk enkel wat vignettering op gestoken (in beperkte mate).
          Delain brengt meestal eigen lichten mee, wat hier opnieuw het geval was ;-)
          canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

          Comment

          Working...
          X