Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk magazine over digitale fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welk magazine over digitale fotografie

    Hallo,

    Ik zou graag via een magazine over digitale fotografie tips en zo krijgen. Welk magazine kies ik dan best? Veel tips, weinig reclame. Iemand ervaring met magazines?

    groetjes
    Dakeni

  • #2
    Re: welk magazine over digitale fotografie

    ik voel me hier moreel verplicht om het magazine "shoot" te vermelden
    450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

    Comment


    • #3
      Re: welk magazine over digitale fotografie

      Ik prefereer nog altijd google & websites boven de meeste tijdschriften die ik onder m'n ogen gekregen heb...

      wat wel interessant was (naar mijn mening) was het boek "Compositie en vormgeving in digitale fotografie" van michael Freeman (15€)
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #4
        Re: welk magazine over digitale fotografie

        shoot is een mogelijkheid alsook zoom.nl
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: welk magazine over digitale fotografie

          "Shoot"

          Is een broertje of zusje van BD, en zal hopelijk en moreel verplicht bepaalde vragen van op de website behandelen.

          Zonder reclame wordt een magazine onleefbaar denk ik, zolang bepaalde toestellentesten maar niet gaan afhangen van de mate van sponsoring, heb ik er absoluut geen problemen mee dat er enkele bladzijden extra insteken.

          Wil je specifieke dingen zoals compositie, Photoshopbewerkingen, enz. koop dan beter een goed boek, of nog beter, volg een cursus.

          Maar vergeet nooit, je beste foto zal niet een boek of magazine komen maar uit jezelf, een boek kan wel een hulpmiddel tot inspiratie zijn, maar mag nooit je eigen creativiteit beinvloeden.

          Het internet en google kunnen je ook een flink stuk op weg helpen, geloof daar dan de helft van wat je op forums kan lezen van, en hopelijk trek je de beste conclusie's, ook van wat ik hier neerzet.

          Comment


          • #6
            Re: welk magazine over digitale fotografie

            Misschien ben je ook iets met deze link :
            Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.



            En kijk zeker ook eens naar de boeken van Michael en John Freeman.
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment

            Working...
            X