Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pa en mams met kids

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pa en mams met kids

    Tijdens ons verblijf op Texel deze plaatje kunnen schieten. Zelden of nooit een fazantedame kunnen zien en schieten maar nu wel en ik kreeg er nog een mega bonus bij ook ........ KIDS!!!!!!

    foto 1


    foto 2


    foto 3


    Bedankt alvast voor het kijken en reageren.

    Willem
    Durf bijna niks meer te zeggen

  • #2
    Re: pa en mams met kids

    Het is mooi om een ganse familie fazanten bezig te zien, maar de foto's zijn voor mij niet sterk genoeg voor de showcase.

    Groeten,

    Rudy

    www.vogelsvanbelgie.be
    Mvg,
    Rudy
    www.vogelsvanbelgie.be

    Comment


    • #3
      Re: pa en mams met kids

      Oorspronkelijk geplaatst door vvb Bekijk bericht
      Het is mooi om een ganse familie fazanten bezig te zien, maar de foto's zijn voor mij niet sterk genoeg voor de showcase.

      Groeten,

      Rudy

      www.vogelsvanbelgie.be
      Dat is ook mijn gedacht..Te weinig contrast en te veel overbelicht.Sorry deze beter de volgende keer in beoordeling.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: pa en mams met kids

        Moet men voorgangers spijtig genoeg bijtreden.
        Mits ikzelf nog steeds geen geslaagde fazanten foto's heb, kan ik me 100% voorstellen dat je een reuze prachtgevoel hebt bij het nemen van deze foto's. Maar op zicht zijn ze niet echt 100%. Toch schitterende waarneming, waar ik jaloers op ben.

        Comment


        • #5
          Re: pa en mams met kids

          Mensen bedankt voor de reacties. Ik vond het zelf dus een mooie waarneming omdat je dit maar zelden ziet jonge fazanten dus vandaar.

          @Schoonspike ....ik waardeer je reactie maar je moet dus niet beginnen over overbelichtte foto's want dat zijn ze geen van alle en als dat wel zo is op jou scherm dan moet je nodig calibreren denk ik. Over het contrast in de foto moet ik je gelijk geven maar overbelicht zeker niet.

          Willem
          Last edited by Vmotion; 5 juli 2009, 07:25.
          Durf bijna niks meer te zeggen

          Comment

          Working...
          X