Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograferen met camcorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograferen met camcorder

    Ik denk erover om de laatste JVC te kopen. Deze zou zelfs kunnen fotograferen tijdens het filmen, d m v stilstaande beelden. Deze kost zo'n 1000 euro. Dus niet de minste

    Heeft iemand ervaring met fotograferen met een camcorder? En valt het mee. Kwalitatief is het waarsch minder dan een spiegelreflex maar toch beter dan een goedkoop toestel. Werkt zo'n toestel ook met diafragma, sluiter en lichtmeting?

  • #2
    Re: fotograferen met camcorder

    Hoi,

    ik fotografeer al enkele jaren met een Sony HD videocamera.. dat toestel kan foto's maken tijdens het filmen aan 2.3 megapixel. niet spectaculair maar soms wel leuk.

    er is echter ook een andere stand die gewoon foto's maakt op 4mp. ik moet toegeven dat dit voor de dagelijkse familiekiejes meer dan behoorlijk werkt...

    ik mis wel enkele instellingen en heb vooral last heb van de traagheid ( ontspannen na 1 of 2 seconden na het drukken) meestal valt hiermee te leven, maar soms vloek je om een gemist moment...

    Kortom voor de huis-tuin en keuken foto's is dit best te doen..

    de aankoop van een slr komt er echter wel aan...
    lidnummer: BD1995BE

    Comment


    • #3
      Re: fotograferen met camcorder

      Koop er u dan liever een kleine redelijk goedkope pocketcamera bij en maak daar uw fotokes mee.

      Met zo'n camera foto's maken zonder tegelijk te filmen valt te doen maar de functie foto tijdens het filmen is niet echt wat het moet zijn.
      Als je zo bijvoorbeeld je vakantiefoto's maakt dan gaat ge het u beklagen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: fotograferen met camcorder

        hangt er van af wat de bedoeling is.
        heb al foto's gezien met de typische (lagere) kwaliteit van de camcorder, maar deze werd dan doelbewust als stijlkenmerk voor de foto's gekozen.

        Comment

        Working...
        X