Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

    Ik wens voor mijn nieuwe laptop over te schakelen naar Apple. Daar ik geen al te goede ervaring heb met glanzende schermen dacht ik aan een MacBook Pro 17” met mat scherm.
    Verschillende winkels (Gent en Aalst) willen hem wel bestellen (15% voorschot) maar kunnen hem niet tonen om het scherm te beoordelen, en dit voor een toestel van bijna €2.500.
    Kent er iemand een verkoper die hem wel in huis heeft of een demo toestel kan bekomen.
    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

    Oorspronkelijk geplaatst door Memnon Bekijk bericht
    Ik wens voor mijn nieuwe laptop over te schakelen naar Apple. Daar ik geen al te goede ervaring heb met glanzende schermen dacht ik aan een MacBook Pro 17” met mat scherm.
    Verschillende winkels (Gent en Aalst) willen hem wel bestellen (15% voorschot) maar kunnen hem niet tonen om het scherm te beoordelen, en dit voor een toestel van bijna €2.500.
    Kent er iemand een verkoper die hem wel in huis heeft of een demo toestel kan bekomen.
    Alvast bedankt.

    Die "Antiglare display's" zijn BTO's! Om die reden vermoed ik dat geen enkel verkoper zoiets in huis haalt?!

    Comment


    • #3
      Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

      Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
      Die "Antiglare display's" zijn BTO's! Om die reden vermoed ik dat geen enkel verkoper zoiets in huis haalt?!
      En wat zijn BTO's ?

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

        Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
        En wat zijn BTO's ?

        Tjerri
        Build to order
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

          ik dacht dat de M-store aan de vaart in Leuven die in de toonzaal had staan

          Comment


          • #6
            Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

            Oorspronkelijk geplaatst door Memnon Bekijk bericht
            Verschillende winkels (Gent en Aalst) willen hem wel bestellen (15% voorschot) maar kunnen hem niet tonen om het scherm te beoordelen, en dit voor een toestel van bijna €2.500.
            Laat mij raden: jij bent er zo eentje die een toonzaalmodel of demo-model weigert te kopen.

            Comment


            • #7
              Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

              Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
              Laat mij raden: jij bent er zo eentje die een toonzaalmodel of demo-model weigert te kopen.
              Wat heeft dat ermee te maken?
              Als je zoveel geld aan een laptop uitgeeft mag je toch gewoon vragen of je die eerst kan zien ? Als de ene winkel dat niet kan, is er toch niets mis mee om rond te kijken/vragen naar iemand die dat wel kan.

              Comment


              • #8
                Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                Laat mij raden: jij bent er zo eentje die een toonzaalmodel of demo-model weigert te kopen.
                als ze daar nog de volle prijs voor vragen dan weiger ik die te kopen
                en daar gaat het in verband met de topic starter niet over
                ze hebben van die reeks geen toonzaal modelen staan, dus kan hij ook geen toonzaal model of demo-toestel kopen

                Comment


                • #9
                  Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                  Beide winkels hebben meer dan hun toonzaalmodel in huis.
                  Met mijn huidige Vaio kan ik in de schaduw op mijn terras mij wel scheren en mijn geliefde haar maquillage bijwerken, maar ik zie weinig of niets van wat zich er achter deze spiegel bevindt.
                  Ik heb trouwens de oplossing gevonden, via Apple Store bestellen, dan heb je 15 dagen tijd om het ding eventueel terug te sturen indien het je niet bevalt.
                  Ik neem trouwens vandaag contact op met de winkel in Leuven.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                    als ze daar nog de volle prijs voor vragen dan weiger ik die te kopen
                    ...en net daarom hebben de meeste winkels van een niet-standaard en minder gekocht model geen toonzaalmodel...

                    Plus: de modellen worden snel én plots vernieuwd, waarna de winkelier zijn stock aan dumpprijzen moet verkopen.

                    Ik vind het ook spijtig hoor, maar het is een evolutie die je de winkeliers niet echt kwalijk kan nemen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                      Momentopname heeft gelijk het toestel is in stock bij:
                      Easy M
                      Vaartkom 47 - Leuven
                      Bedankt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                        Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
                        ...en net daarom hebben de meeste winkels van een niet-standaard en minder gekocht model geen toonzaalmodel...

                        Plus: de modellen worden snel én plots vernieuwd, waarna de winkelier zijn stock aan dumpprijzen moet verkopen.

                        Ik vind het ook spijtig hoor, maar het is een evolutie die je de winkeliers niet echt kwalijk kan nemen.
                        ga jij voor iets tweedehands de volle prijs/pot betalen?
                        ik denk het niet
                        een toonzaalmodel is nu eenmaal niet nieuw meer
                        en de winkelier kan zo'n zaken veel makkelijker inbrengen als onkosten dan een gewone particulier

                        Comment


                        • #13
                          Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          Wat heeft dat ermee te maken?
                          Als je zoveel geld aan een laptop uitgeeft mag je toch gewoon vragen of je die eerst kan zien ? Als de ene winkel dat niet kan, is er toch niets mis mee om rond te kijken/vragen naar iemand die dat wel kan.
                          Die winkelier zal een BTO even gaan bestellen om die te tonen en dan dumpen omdat niemand hem wil betalen, binnenkort ben je welkom in de wereld zonder winkeliers....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                            Maar het hele punt van een 'echte' winkel is toch net dat je de producten kan bezichtigen? Anders zijn er geen voordelen meer t.o.v. de online Apple Store, tenzij misschien een lokale reparatiedienst.
                            about.me/stijnv

                            Comment


                            • #15
                              Re: Straffe mannen de “Premium resellers” van Apple

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                              Maar het hele punt van een 'echte' winkel is toch net dat je de producten kan bezichtigen? Anders zijn er geen voordelen meer t.o.v. de online Apple Store, tenzij misschien een lokale reparatiedienst.
                              Geen voordelen? De meeste verkopers hanteren dezelfde prijzen als de online Apple Store, maar daar bovenop krijg je prima service en advies! Geef mij maar mijn persoonlijke Apple-Dealer (in mijn geval S&S Wommelgem)!
                              Met de wetenschap dat Apple "de eigenzinnigheid zelve" zijn eigen dealers niet altijd in de meest bevoorrechte positie plaatst, verdienen ze extra respect!

                              Comment

                              Working...
                              X