Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkblues Lommel - sAMMY cUBA & Ana Popovic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parkblues Lommel - sAMMY cUBA & Ana Popovic



    Terwijl half BD op Graspop zat, zocht ik andere oorden op in het verre ( voor mij althans) Limburg.

    Parkblues te Lommel was een zalig Blues festivalletje met steengoede muziek en een leuke nieuwe ontdekking. En voor Ana Popovic rij ik tegenwoordig zowat het hele land door als ze nog eens in België speelt. Zo heb ik nu al haar nieuwe (steengoede) album.

    Enfin, de foto's

    sAMMY cUBA - Geweldige band, blues, maar met een eigen twist. Heel eigentijds en live bijzonder sterk! Grote ontdekking.




    Ana Popovic - speelt ze allemaal naar huis, de andere gitaristen...






    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Parkblues Lommel - sAMMY cUBA & Ana Popovic

    Ik ga voor de derde, mooi het moment gevangen.
    Spijtig van dat roze, maar daar kan jij niets aan doen.

    Comment


    • #3
      Re: Parkblues Lommel - sAMMY cUBA & Ana Popovic

      Ik ga ook voor die derde...
      Hij zou voor mij nog mooier geweest zijn indien ze er alleen opstond .....zodat alle aandacht naar de overgave van de zangerers gaat ......
      Maar ook hier kan je niets aan doen.
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Parkblues Lommel - sAMMY cUBA & Ana Popovic

        Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
        Ik ga ook voor die derde...
        Ik ook, maar die man ertegenover hoort er voor 100% bij. Hij deelt in de actie, anders zit ze daar in 't niets, tegenover niemand. M.i. veel krachtiger zo.

        Comment


        • #5
          Re: Parkblues Lommel - sAMMY cUBA & Ana Popovic

          Het laatste beeld vormt een vast beeld uit de show tijdens de solo van een bepaald nummer, het beeld zou niet af zijn zonder Ronald naast Ana!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment

          Working...
          X