Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even voorstellen,

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • even voorstellen,

    hello everybody, voordat ik me echt in dit forum ga storten ga ik me eerst even voorstellen, wel zo makkelijk lijkt mij.

    nou bij deze dan, ik ben Edwin Rehorst, 21jaar en sinds enkele maanden in het gelukkige bezit van een Nikon D60 met een 18-105 VR lens, ben hier eeeeeeeeeerg blij mee, er staan natuurlijk op het verlanglijstje alweer nieuwe lensjes maar daar ga ik eerst een hoop informatie over inwinnen op dit forum,

    ik woon op dit moment in het kleine dorpje Tinte, dit ligt tussen de stranden van Rockanje, de vestingsstad brielle en de bossen van Oostvoorne, kortom zat te fotograferen hierzo

    voor het nabewerken maak ik gebruik van Adobe Lightroom, photoshop en Corel paintshop.

    ik wil graag een hoop leren over fotografie en ik denk dat ik dan hier wel goed zit,

    Cheers
    Ed
    Nikon D60 - nikon af-s 18-105 VR, sigma 105 macro, nikon 35mm, tokina 12-24, falcon 8mm fisheye,

  • #2
    Re: even voorstellen,

    Van harte welkom Edwin
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: even voorstellen,

      welkom
      Tinte, slechts 576 inwoners volgens de Wikipedia
      daar zal het wel rustig wezen.

      Comment


      • #4
        Re: even voorstellen,

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        welkom
        Tinte, slechts 576 inwoners volgens de Wikipedia
        daar zal het wel rustig wezen.
        wooow, ik had mn eigen dorpje nog nooit opgezocht op wikipedia, maar indd dat klopt wel zo ongeveer, en jazeker heeerlijk rustig
        Nikon D60 - nikon af-s 18-105 VR, sigma 105 macro, nikon 35mm, tokina 12-24, falcon 8mm fisheye,

        Comment

        Working...
        X