Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inschrijven mogelijk tot 30 juni - Antwerpen Centraal Station

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inschrijven mogelijk tot 30 juni - Antwerpen Centraal Station

    Gevraagd en goedgekeurd.

    Beste,

    Ik contacteer jullie ivm een wedstrijd die jullie gebruikers misschien kan interesseren.
    Zelf ben ik niet geregistreerd op jullie forum en wou dat ook niet doen om 'reclame' te maken op het forum, vandaar dat ik jullie eerst contacteer.

    Het betreft het volgende: In het najaar wordt het vernieuwde station Antwerpen-Centraal feestelijk ingehuldigd. Gedurende verschillende jaren zijn er tal van werken uitgevoerd: het gebouw werd gerenoveerd, er zijn extra sporen bijgekomen en er is een tunnel gegraven zodat hogesnelheidstreinen door het station kunnen rijden. Antwerpen-Centraal is een architecturaal pareltje en werd onlangs verkozen tot vierde mooiste station ter wereld.

    Dit vieren we door Antwerpen-Centraal een eigen stationsroman te geven. 5 bekende auteurs zullen eind september plaats nemen in Antwerpen-Centraal en zich laten inspireren door de vele verhalen van mensen in stations. De auteurs zijn Herman Brusselmans, Oscar van den Bogaard, Joke van Leeuwen, Anne Provoost en Tom Naegels.

    Deze campagne voor de inhuldiging van Antwerpen-Centraal is in opdracht van Eurostation (http://www.eurostation.be/), een dochteronderneming van de NMBS-Holding, dat in opdracht van de holding de werken heeft uitgevoerd.

    Nu komt het punt dat jullie misschien kan interesseren: momenteel loopt er een wedstrijd om de cover van deze unieke literaire stationsroman te ontwerpen.

    De uitwerking van de cover is vrij te bepalen: het mag gaan om een foto, tekening, schilderwerkje, … Het ontwerp moet beantwoorden aan het opzet van het boek: een stationsroman met Antwerpen-Centraal als plaats van gebeuren. Alle voorwaarden en informatie vind je op www.stationsroman.be. Een jury bestaande uit Carll Cneut, Gert Dooreman en Gerda Dendooven zal de ingezonden ontwerpen beoordelen. De winnaar zijn ontwerp zal prijken op deze unieke literaire stationsroman en wint daarboven een weekendje naar Londen.

    Inschrijven om deel te nemen kan tot 30 juni. Ontwerpen moeten binnen zijn op de website voor 15 augustus.

    Deze wedstrijd leek me interessant voor de bezoekers van Belgium Digital Forum. Als jullie akkoord zijn, wil ik me graag registreren om het te posten. Of jullie mogen dit zelf op het forum zetten als jullie willen.

    Vragen of opmerkingen - je mag me steeds contacteren.

    Groet,
    Goedele
    0494 16 53 78
    goedele.soetemans@famous.be

  • #2
    Re: Inschrijven mogelijk tot 30 juni - Antwerpen Centraal Station

    vreemd

    na de opmerkingen dat je niet mag fotograferen in A'pen centraal die ik al van verschillende fotografen gehoord heb.

    Misschien hadden ze gewoon niet graag dat je een station in verbouwing op de gevoelige plaat zet?
    In elk geval, moest ik er nog tijd voor hebben, zou ik meedoen, maar tijd heb ik niet meer voldoende voor goede foto's te gaan maken
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

    Comment


    • #3
      Re: Inschrijven mogelijk tot 30 juni - Antwerpen Centraal Station

      Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
      vreemd

      na de opmerkingen dat je niet mag fotograferen in A'pen centraal die ik al van verschillende fotografen gehoord heb.
      Ik heb een vraag m.b.t. wat er toegelaten is per mail gesteld aan Goedele, en zal het antwoord hier plaatsen.
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

      Comment


      • #4
        Re: Inschrijven mogelijk tot 30 juni - Antwerpen Centraal Station

        Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
        Ik heb een vraag m.b.t. wat er toegelaten is per mail gesteld aan Goedele, en zal het antwoord hier plaatsen.
        daar zou ik ook wel antwoord op willen, we wachten af....
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Inschrijven mogelijk tot 30 juni - Antwerpen Centraal Station

          Vandaan heb ik volgend antwoord ontvangen:

          Beste Serge,

          Ik heb dit even nagevraagd: er moet toelating gevraagd worden en deze is makkelijk te bekomen via paul.vanaelst@b-holding.be, met vermelding dat de foto’s genomen worden in het kader van de coverwedstrijd.
          Deze toelating is nodig omdat er in het verleden vaak voor commerciële doeleinden foto’s werden genomen, zonder dat de verantwoordelijken van het station op de hoogte waren. Maar voor de coverwedstrijd is dit geen probleem.

          Met vriendelijke groet,
          Goedele
          Grtz, Tigra-Boy
          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

          Comment

          Working...
          X