Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metallica 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Metallica 2

    De 2 andere van de groep. De drummer stond helemaal achteraan het podium en was onzichtbaar uit de pit.



    De bassist bleef altijd een beetje achterop staan zodat ik geen foto heb met de volledige gitaar op. Zijn gelaatsuitdrukkingen vind ik wel fantastisch.



    Een groot verschil in het enthousiasme van de fans ...

    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

  • #2
    Re: Metallica 2

    Leuke 2de

    Jakke
    Canon en glas
    www.jakke16.be

    Comment


    • #3
      Re: Metallica 2

      Wel jammer dat het altijd zo'n hoog podium is hé.
      Op metontour.com staan foto's die van op het podium genomen zijn door hun eigen fotograaf en dat heeft natuurlijk wel iets speciaals bij zo'n groep als Metallica hé.

      Toch redelijk knappe prenten maar ondanks dat ik grote fan ben vind ik ze geen toppers.
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Metallica 2

        Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
        Wel jammer dat het altijd zo'n hoog podium is hé.
        Op metontour.com staan foto's die van op het podium genomen zijn door hun eigen fotograaf en dat heeft natuurlijk wel iets speciaals bij zo'n groep als Metallica hé.

        Toch redelijk knappe prenten maar ondanks dat ik grote fan ben vind ik ze geen toppers.
        Ik heb toelating gevraagd om op het podium foto's te nemen maar het mocht niet Hun eigen fotograaf deed zijn werk zeer goed, want ik heb die nooit gezien.
        Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

        Comment

        Working...
        X