Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VAB Fotowedstrijd 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VAB Fotowedstrijd 2009

    Ik weet niet of er reglementen bestaan betreffende het aankondigen van wedstrijden, dus Mod's, als dit niet kan, gelieve te verwijderen.
    Maar ik dacht dat dit sommigen wel zou interesseren:

    VAB Grote Digitale Fotowedstrijd 2009

    De fotowedstrijd van UIT-Magazine is een succesnummer. En dit jaar doen we er nog een schepje bovenop: de topwinnaars mogen hun werken op reuzegroot canvas één maand lang tentoonstellen in de KBC-toren, hartje Antwerpen. Drie in elke categorie, negen in totaal. Samen met de beste foto’s die de voorbije jaren de pagina’s van UIT-Magazine hebben gesierd.

    Je kan foto’s insturen voor 3 categorieën:

    Portretten. In deze categorie spelen mensen de eerste viool. Ze zijn de bepalende factor in het zoekscherm van je camera. Laat ze een verhaal vertellen. Doe ze lachen, huilen, fietsen, zoenen, vallen en weer opstaan. Denk aan emotie!
    Landschappen. Het leven is meer dan zonnebloemen alleen. Met andere woorden, Toscane en de Provence zijn welkom, maar kijk ook even over de haag: misschien vind je in je dorp wel het mooiste landschap van de hele wereld.
    Stedentrips & stadsgezichten. Valavond op Times Square, het bezige Bangkok of gewoon de Kuip van Gent? Vat de essentie van het drukke – of net niet-drukke – stadsleven in een paar welgemikte megabytes.


    Nergens heb ik trouwens een melding gelezen dat dit enkel toegankelijk zou zijn voor VAB-leden.
    Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

  • #2
    Re: VAB Fotowedstrijd 2009

    Goed initiatief en go for it...Mooie prijs die eerste moet ik zeggen..En dan heb ik het niet over de reis he?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: VAB Fotowedstrijd 2009

      wedstrijd is inderdaad ook voor niet-leden, enkel proffessionals mogen niet meedoen

      uit het reglement:
      1. Aan de wedstrijd kunnen alle personen die in België verblijven deelnemen, uitgezonderd wie professioneel met fotografie bezig is.
      http://www.mimoza.be/

      Comment


      • #4
        Re: VAB Fotowedstrijd 2009

        Dit is een zeer goed initiatief en zeker omdat er geen profs mogen deelnemen, zo kan de amateur onder ons ook eens een mooie prijs in de wacht slepen

        ik doe mee aan deze wedstrijd!
        Capture The Moment

        Comment

        Working...
        X