Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beekse Bergen : Roofvogels in de vlucht ! ! !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beekse Bergen : Roofvogels in de vlucht ! ! !








    Last edited by Franciskine; 21 juni 2009, 14:35.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

    Goede pannings! Beetje jammer van de 'hulpstukken' aan deze prachtige vogels.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

      De eerste is prachtig. Die blik van de vogel maakt het helemaal af.
      I like it raw......with Nikon stuff

      http://www.pixelpainter.be/

      Comment


      • #4
        Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

        heel schoon zene Francis... ze staan er perfect op was dit met de Sigma 400 prime?
        [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

        Comment


        • #5
          Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

          Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
          heel schoon zene Francis... ze staan er perfect op was dit met de Sigma 400 prime?
          Carlo, nee, niet met de SIgma, wel met de Tokina 80-400
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

            Ja, deze mogen er ook zijn, Franciskine! Knap, hoor!
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

            Comment


            • #7
              Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

              1 en 3 zeer wow effect

              grtjs,

              jeannot

              Comment


              • #8
                Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

                ook deze zijn top !!
                knap gedaan!
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

                  De eerste is een hele mooie

                  Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

                    mooie laatste.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

                      zo heb ik ook nog een reeksje staan van in de BB... Heel mooi gedaan. Ik vond het vooral moeilijk om ze te pakken te krijgen zonder storende achtergronden hier en daar. Heel goeie reeks, met voorkeur voor de derde.

                      Ook aan de hulpstukjes heb ik me al zitten ergeren op m'n eigen foto's, maar die zijn wat mij betreft relatief moeilijk weg te shoppen

                      2xZ6, 1xD7500, glas, licht :)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

                        Beste Franciskine,

                        Voor mij absoluut nummer 3.
                        De mooie spanning op de vleugels die de grond net niet raken...heel mooi.

                        Echter een discussiepunt en waarschijnlijk zal ik nu wel 90% van de forumleden over mij heen krijgen.

                        Fotografie in dierentuinen, vogel shows, parken etc vind ik toch net iets anders dan natuurfotografie in het "open veld", de echte natuur.
                        Voor mij mogen die 2 echt duidelijk gescheiden worden, net als appels en peren.

                        De inspanningen die je daar moet leveren om soortgelijke platen te krijgen zijn van een hele andere orde. De romantiek is voor mij te halen uit het dagen aaneen op een plek te zitten wachten in een schuilhut, een hoogzit of tussen het struikgewas om dan ineens, en onverwacht dat dier voorbij te zien sluipen waar je zolang op hebt gewacht. En om dan in soms luttele seconden te moeten kiezen voor de juiste belichting, ISO keuze, sluitertijd etc. En om in het slechtste geval daarna weer dagen te moeten terugkeren omdat je net niet het juiste resultaat dat je voor ogen had hebt behaald.

                        Voor mij zijn dit soort foto's (die absoluut goed gelukt zijn) dus mooie leerscholen voor het echte werk erna! in het veld!
                        Echter laat je niet teveel wijs maken, want veel professionele en commerciële natuurfotografen behalen hun prachtige platen ook door konijntjes (de wildkleurige dan), los te laten op een mooi heideveld waarna een valkenier zijn of haar slechtvalk erop los laat. Om zo de mooiste platen te verkrijgen.

                        Rollin Verlinde verwoordt dit erg leuk (vind ik dan) in zijn handige, en gratis te downloaden natuurfotografie cursus, zie: http://www.scribd.com/doc/4666188/Cu...tuurfotografie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

                          Prachtreeksje!
                          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                          Grtjs, Jacky

                          Comment


                          • #14
                            Re: Roofvogels in de vlucht ! ! !

                            Oorspronkelijk geplaatst door jcaelen Bekijk bericht
                            Echter een discussiepunt en waarschijnlijk zal ik nu wel 90% van de forumleden over mij heen krijgen.

                            Fotografie in dierentuinen, vogel shows, parken etc vind ik toch net iets anders dan natuurfotografie in het "open veld", de echte natuur.
                            Voor mij mogen die 2 echt duidelijk gescheiden worden, net als appels en peren.
                            Ik zou niet weten waarom dit een discussiepunt zou zijn aangezien je 100% gelijk hebt
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beekse Bergen : Roofvogels in de vlucht ! ! !

                              Geweldige serie, vooral de 1e
                              Perfecte compo, en Francis kennende is het geen crop, wat ik extra knap vind
                              Wel zou ik dat leren bandje even wegshoppen, kleine moeite.

                              Gr kees
                              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                              Comment

                              Working...
                              X