Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1ste X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1ste X

    Eerste keer dat ik concertfotografie doe, en dat is niet gemakkelijk. Chapeau voor de foto's die ik hier soms zie van concert's. Ik zal nog veel moeten leren, ik weet niet goed dat ze showcase waardig zijn?
    Clouseau in Geel met "vonken en vuur"




    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: 1ste X

    ja ik was er gisteren ook voor het eerst met mijn 50D en ik moet zeggen het was niet simpel met al die gekke vrouwen die altijd staan te springen . post straks wel was foto's denk . nu eerst nog wat werken in tuin .

    knappe plaatjes trouwens

    groetjes maarten

    Comment


    • #3
      Re: 1ste X

      Paul, voor alles is een 1 X en die valt niet altijd mee, om eerlijk te zijn is er nog wel werk aan de winkel, bij concertfotografie draait het vooral om de expressie van de artiest in kwestie, het al dan niet spannende lichtspel en de kijker het gevoel geven van er zelf te zijn geweest, ik mis dit een beetje bij deze reeks.
      Technisch kan je nog wat bijschaven aan de foto's, indien je gewerkt hebt in raw kan je de witballans die nu niet goed is aanpassen, ook een beetje contrast toevoegen en de beelden zullen al een stuk beter zijn. Al bij al een zeer verdienstelijke poging en ik hoop in de toekomst nog van je werk terug te zien hier in deze afdeling.
      Eric Van Aerschot BD0730BE

      Comment

      Working...
      X