Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Code probleem met Challenge pagina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Code probleem met Challenge pagina

    Wanneer ik ingelogd de commentaren op de challenge pagina's wil bekijken, krijg ik ipv de eigenlijke reacties volgende foutmelding in de eerste reactie te zien:

    Microsoft VBScript runtime error '800a0006'

    Overflow: 'cint'

    /show_image_v2.asp, line 528

    Wanneer ik echter volledig mijn cache leeg maak en dus niet ingelogd naar de challenge pagina ga, kan ik wel alle reacties bekijken (maar geen rating toevoegen).

    Ik moet hier wel bij vermelden dat dit fenomeen zich is beginnen vertonen nadat ik een eigen inzending voor de challenge had geüpload, maar ik betwijfel of dit zo moet zijn, daar het zich niet enkel bij mijn foto voordoet (blokkeren van waarderen van eigen foto, was m'n eerste gedacht), maar bij alle inzendingen, zelfs bij afgelopen challenges.

    Is er iemand op BD die genoeg van code kent om dit probleem te verklaren en mogelijk zelfs op te lossen, want handig kan ik het niet echt noemen.
    Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

  • #2
    Re: Code probleem met Challenge pagina

    Nee, wat die codes betreft heb ik geen antwoord, maar het zou kunnen dat als je via deze link naar de Challenge Site gaat:


    je van dat probleem van af bent.
    Klopt het dat je via de link bovenaan deze pagina naar de Challenge site gegaan bent?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Code probleem met Challenge pagina

      Ik ben idd via de link bovenaan de pagina naar de Challenge gegaan.
      Ik heb het nu ook eens geprobeerd vie de link in je bericht, maar dit geeft voorlopig het zelfde resultaat.

      Ben er al achter dat het niet nodig is mijn cache volledig te legen. Als ik gewoon uitlog op de Challenge pagina (wat blijkbaar een aparte log-in is, los van de forum log-in) dat ik dan ook terug de berichten kan bekijken. Misschien een foutje in mijn Log-in gegevens o.d.?
      Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar het maakt wel dat ik geen ratings kan toekennen, meningen kan posten of reacties kan geven als AC :/
      Last edited by Trypho; 19 juni 2009, 10:28.
      Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

      Comment


      • #4
        Re: Code probleem met Challenge pagina

        En speelt de browser waarmee je de site bezoekt een rol? Dwz, gebruik je Internet Explorer, probeer dan eens FireFox, of Safari, bestaat vandaag de dag ook voor PC-gebruikers.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Code probleem met Challenge pagina

          Met Firefox heb ik het al geprobeerd met hetzelfde resultaat. Heb intussen ook al eens een handmatige update van Windows uitgevoerd en een registery clean, maar "to no avail".
          Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

          Comment


          • #6
            Re: Code probleem met Challenge pagina

            Ik zal even proberen U te helpen maar weet niet of het de goede hulp zal zijn.

            Zoals U reeds aanhaalde staat de login voor de BD-forums en de login voor de Challenge Los van elkaar.

            Ben je ingelogd voor het BD-forum dan ben je daarom nog niet ingelogd bij de Challenge.

            Het kan geboren dat te veel tijdelijke internet bestanden je problemen geven voor een juiste inlog bij BD. Dus kan het nooit kwad eens je tijdelijke internet bestanden en zelfs de tijdelijke bestanden van je harde schijf te verwijderen.

            Heb je dit gedaan ga dan naar de Challenge via onderstaande link:

            Link naar de Homepagina Challenge

            Je zal merken dat de home-pagina is onderverdeeld in 3 grote rechthoeken.

            Ga naar de onderste rechthoek "My.Challenge" genaamd en klik daar login aan.

            Zo kom je terecht op de pagina My.Challenge.

            Vul daar je usernaam en paswoord in.

            je komt dan terecht op een nieuwe pagina pagina My.Challenge met meerdere mogelijkheden.

            Je zal daar kunnen lezen Welkom Back Trypho.

            Op deze pagina klik je nu op Home

            en je komt terecht op de hompagina van de Challenge.

            PAS OP : klik niet op nu niet op UPLOAD Picture. Doe je dit wel dan loop je het gevaar dat je reeds ingezonden Challenge foto wordt verwijderd.

            Op de home pagina van de Challenge moet in de rechterbovenhoek de vermelding staan Logged in as Trypho

            Klik je nu in de bovenste rechthoek van de Hom Pagina met als naam BD.Challenge of the Monthe op vieuw zou je normaal hoop ik een normale werking moeten hebben van de Challenge.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Code probleem met Challenge pagina

              Nope, sorry Spooky, het probleem blijft hardnekkig bestaan. Ik heb ook eens geprobeerd me uit te loggen voor het forum alvorens te willen inloggen voor de Challenge pagina, maar dat heeft ook geen effect.
              Dan zal ik voorlopig maar meedoen en lezen, misschien dat ik het later wel 'toevallig' kan oplossen. Toch bedankt voor de pogingen.
              Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

              Comment


              • #8
                Re: Code probleem met Challenge pagina

                Het lijkt me niet een probleem op de PC van Trypho maar eerder in de challenge-software.

                Overflow wijst op een waarde die te groot is om een instructie te kunnen uitvoeren.
                Trypho is toevallig wel een (heel) recent lid (sinds 14 juni 2009) en hij heeft het probleem enkel als hij aangelogd is.
                Wat misschien interessant zou zijn om te weten is of andere nieuwe leden (ingeschreven rond of na 14/6) na inloggen in de challenge het probleem ook hebben of niet. Misschien is voor het commentaargedeelte zijn "id" te groot en moeten er ergens maximumgrenzen vergroot worden.

                Maar de challenge-software-experts Sven of christian zullen het best kunnen zeggen wat er op die lijn 528 staat en dan een eventuele aanpassing doen...
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #9
                  Re: Code probleem met Challenge pagina

                  Intussen is het probleem gisteren gemeld aan Sven.

                  Nu moeten we Sven even de tijd geven om het probleem op te lossen.

                  Maar we hebben het volste vertrouwen in Sven en christian dat zij binnen de kortste keren het probleem zullen oplossen.

                  Maar de vraag welke filipo stelde kan nuttig zijn om even te weten.

                  ik citeer de vraag van filipo
                  Wat misschien interessant zou zijn om te weten is of andere nieuwe leden (ingeschreven rond of na 14/6) na inloggen in de challenge het probleem ook hebben of niet.
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Code probleem met Challenge pagina

                    Ik heb hetzelfde probleem. Krijg ook dezelfde melding

                    Comment


                    • #11
                      Re: Code probleem met Challenge pagina

                      Filipo zou best wel eens op het goede spoor kunnen zitten: Eline342 (dank om dit te melden!) is pas lid sinds 21 juni 2009, dus nog recenter dan Trypho.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Code probleem met Challenge pagina

                        heb ook nog een raar probleem.


                        soms kan ik foto's blijven ratings geven.
                        als ik ze allemaal gedaan heb komt er ipv all pictures are rated (of wa ist ook al weer),
                        gewoon en foto die al een rating heeft en blijft de teller staan op bv 57/59 ofzo


                        sorry voor't kapen van dit topic,
                        maar denk nie da ik de enig ben die dit al es tegenkomt
                        nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Code probleem met Challenge pagina

                          @david : dat is "normaal". Zo lang er nog niet-gevalideerde (en dus onzichtbare) inzendingen zijn, krijg je dit fenomeen.
                          Het systeem kijkt immers naar het totaal aantal inzendingen (59) en niet enkel naar de gevalideerde inzendingen (57) om te bepalen of je alles gequoteerd hebt of niet.
                          Daardoor krijg je dus niet het bericht dat je ze allemaal al punten hebt gegeven en blijft het systeem dezelfde (reeds gequoteerde) foto tonen.


                          @lesC : Eline bevestigt idd mijn vermoeden. Het kan misschien helpen in de zoektocht naar de oorzaak...?
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Code probleem met Challenge pagina

                            Ik heb het doorgegeven aan Christan, gezien hij de code geschreven heeft (en ik er geen flauw idee van heb). Wordt hopelijk vervolgd.

                            sven
                            --
                            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Code probleem met Challenge pagina

                              Ik heb feedback gekregen van Christian en een aanpassing gedaan aan de code.
                              Kunnen de mensen met problemen eens testen of deze opgelost zijn (en of er eventueel geen nieuwe problemen opduiken)?

                              sven
                              --
                              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                              Comment

                              Working...
                              X