Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

    Eventjes polsen of iemand (positieve) ervaringen heeft met cameranu
    (http://www.cameranu.be of .nl, is zelfde). Wil er namelijk wat accessoires bestellen en hun prijzen lijken me interessant.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

    Al verschillende keren daar besteld, nooit problemen gehad en steeds correcte leveringen.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

      3 keer iets besteld, altijd perfect verlopen
      Jeroen || OM-D EM-5

      Comment


      • #4
        Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

        Ok, da's alles wat ik moest weten. Thx !
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

          Ik heb er ook al meerdere keren besteld.

          Mijn 5D komt oa. uit die winkel, had toen de beste prijs. Perfecte afhandeling en levering van het product. Niets op aan te merken.
          Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

          Comment


          • #6
            Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

            meerdere keren bestelling geplaatst, correcte behandeling en levering

            Comment


            • #7
              Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

              Ga voor m'n D60 een Hahnel battery grip, een SB400 (slechts 89€ !! ), een Sto-fen diffuser en een extra Nikon EN-EL9 batterij bestellen. Er passen er twee in de grip en koop liever de officiële van Nikon.
              Met de 35mm 1.8 Nikkor lens ga ik nog wat wachten. Ik voel me als beginnend amateurfotograaf nog niet 'klaar' voor en prime lens...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #8
                Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                Mijn Sony A200 daar 2 weken geleden besteld. Zeer snelle en correcte afhandeling. Evenals een zeer lage prijs! De laagste die ik kon vinden inclusief verzendingskosten.

                Zeker een aanrader!

                Comment


                • #9
                  Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                  Zoals ik heb begrepen op hun site, kan je enkel je bestelling op voorhand via overschrijving betalen. Ze aanvaarden dus geen kredietkaarten, of heb ik iets over het hoofd gezien.
                  In hun algemene voorwaarden staat ook geen rekeningnr. vermeld. Moet je een internationale overschrijving doen (duurder) of hebben ze ook een Belgisch rekeningnummer ?
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                    Je kan met Visa betalen maar dan is het geen aangetekende zending. Indien je met een overschrijving betaald is het wel een aangetekende zending, je moet dan wel de extra kosten voor een buitenlandse overschrijving erbij nemen.

                    Maar dan kom je nog niet aan de prijs van de andere winkels , toch niet als het gaat over een bedrag van een paar honderd euro's. Bij mij was dit toch het geval ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                      Ik heb er een tijdje geleden mijn fotorugzak op aangeschaft. De prijs was zéér interessant vergeleken met andere websites/winkels voor dat model.

                      Geen problemen mee gehad. Eenmaal ze mijn betaling hadden ontvangen is de rugzak verzonden geweest en X aantal dagen erna had ik hem in huis.
                      Weet wel niet meer hoe lang het exact geduurt heeft voor de betaling enzo maar al bij al was het vlot denk ik. Op een 10-tal dagen denk ik?
                      Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
                      Flickr here and many more to come!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                        Tegenwoordig betaal je niets extra voor een internationale overschrijving (binnen EU), zolang je maar gebruik maakt van de IBAN en BIC code...

                        Betaling is vaak na 1 à 2 werkdagen al in orde... (heb al meegemaakt dezelfde dag nog)
                        Grtz, Tigra-Boy
                        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                          ik bestel er al jaren, laatste keer was in december 08, steeds correcte aflevering. Ook al één RMA gehad die ook perfect afgehandeld is, ondanks dat het een internetwinkel is.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                            Ook ik heb er al veel gehaald en prima.

                            (maar ik ga er altijd even langs, is maar 60Km voor mij)

                            Prima toko geworden.
                            Gr Motordigitaal
                            www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cameranu.be/-.nl : iemand ervaring ?

                              Niets dan lof, dus. Jullie moeten me niet meer overtuigen, hoor, ik bestel vanavond.
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment

                              Working...
                              X