Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon S900 Inkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon S900 Inkt

    Vandaag was het weer zover, de printer gaf aan dat er nog onvoldoende inkt in mijn S900 printer zat. Dit is steeds een zeer budgetonvriendelijke mededeling , ik kan me niet meer herinneren dat ik DIE optie er bijgenomen had. Maar goed, hop naar de FNAC in Gent.

    Er was zeer veel volk maar toch slaagde ik er in om 6 cassettes canon inkt te kopen tegen 12.25€ per stuk. Ik blij met mijn aankoop en we besloten nog een stukje te gaan wandelen. Opeens kwamen we voorbij een andere fotowinkel, dus moesten we een kijkje gaan nemen wat er allemaal te beleven was. Juist, de inkt was er te krijgen tegen 10.50€ per stuk.

    Wij terug naar de FNAC met onze vaststelling, en promt kregen we het verschil terugbetaald . Dit is volgens mij een staaltje van hoe men klanten goed en vriendelijk kan bedienen. Ik hoop nu dat ze tegen de volgende keer de prijzen op een goed niveau hebben gebracht, want ik zal het nagaan voor ik koop.

    Groetjes en wees gewaarschuwd,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    Wow, da's pas duur zeg...
    Ik heb op de PC beurs verleden week voor de zes patronen 22.5 Euro betaald. Dat is 3,75 Euro per stuk!!!!!
    De Canon i950 heeft dezelfde inkt als de S900...
    Zie topic:
    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=25931&whichpage=7

    Comment


    • #3
      Amai dacht ik een goede zaak gedaan te hebben , bedankt mic.

      Tot hiertoe heb ik altijd al originele Canon patronen gekocht, ik durfde namelijk geen ander merk kopen. Bij de aankoop van mijn printer hadden ze zelfs gezegd dat ik geen ander papier dan dat van Canon of van een niet printer-merk gebonden papier mocht kopen. Dus ik dacht dat dat ook opging voor de inkt.

      Nu dat ik dankzij mic weet dat er hier mensen zijn die andere merken gebruiken voor papier en inkt denk ik daar anders over.

      Zijn er mensen die me aan een adres of URL van een winkel kunnen helpen waar ik dan echt goedkoop inktpatronen en eventueel papier voor mijn Canon S900 kan krijgen. Schrijf er ook even bij welke ervaring jullie hebben met dat produkt.

      Misschien kom ik dan enkele centen dichter bij de aankoop van een DSLR .

      Groetjes,
      Rudy
      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

      Comment

      Working...
      X