Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Begin nieuwe website / fotoalbum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Begin nieuwe website / fotoalbum

    Hallo,

    Na lang zoeken heb ik dan eindelijk een layout (en een domain) uit mijn mouw kunnen schudden voor mijn nieuwe website die ik in gedachten had.
    Bedoeling is om een 'familie album' te maken en deze via het net beschikbaar te maken.
    Ik ben benieuwd wat jullie van de layout vinden.
    jullie vinden de site hier.

    De foto's en teksten die er op staan zijn niet allemaal wat ze moeten zijn.
    Daar moet nog wel aardig wat aan worden gesleuteld.
    Ik wil echter eerst weten of mijn idee in de goede richting zit alvoren er een hele boel albums ga opzetten.

    Alvast bedankt voor het kijken en het commentaar.

    Grtz,
    Wilfried
    The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.

  • #2
    Re: Begin nieuwe website / fotoalbum

    Het ziet er al zeer degelijk uit.

    Enkele kleine puntjes ter verbetering: wanneer je op 'fotoalbums' klikt in het menu bovenaan, dan kom je automatish op het album van Antwerpen.

    Het valt dan nog iets te weinig op dat er nog andere albums beschikbaar zijn in het menu aan de linkse kant van je website.

    Eventueel kan je dit menu iets duidelijker maken (fellere kleuren), of uitgeklapt tonen wanneer die pagina voor het eerst gebruikt wordt.

    Wat de foto's betreft: mooie weergave, enkel bij lange portrait-foto's wordt er onderaan een stukje afgesneden.

    Eventueel ook nog een mogelijkheid voorzien om foto's in een grotere weergave te tonen ook.

    Maar zeker een goed begin!
    - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

    Comment


    • #3
      Re: Begin nieuwe website / fotoalbum

      @ Tomasho Bedankt voor je reactie.
      Ik heb met enkele puntjes al rekening proberen te houden.
      Nog niet alles is zoals ik het wil, maar ik zal er stilaan wel uit geraken.

      @ de anderen: bedankt voor het kijken naar dit draadje (en hopelijk ook naar het begin mijn nieuwe website)

      Grtz,
      Wilfried
      The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.

      Comment

      Working...
      X