Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe batterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe batterijen

    Zelf ga ik een dezer dagen enkele batterijen aankopen op de welgekende site van akkuinternational.de
    Dit zijn batterijen van 'alternatieve' merken (laten we het zo zeggen) voor goedkope prijzen. Zelf vind ik het een beetje dom om meer verzendkosten te betalen dan de batterij zelf kost.
    Als er iemand ook batterijen wilt: ik koop ze aan, je betaalt er de normale prijs voor, + een percentage van de verzendingskosten.

    Voor achteraf een makkelijke praktische regeling: ik ben zelf van regio Roeselare. Na de levering kan ophalen bij mij, of eventueel kom ik ze afgeven (als't ni te ver is )

    Hoe meer geïnteresseerden hoe goedkoper voor iedereen. (kweet het, kben mega gierig )
    Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
    Flickr here and many more to come!

  • #2
    Re: Nieuwe batterijen

    Hier al eens gekeken:

    http://www.replacedirect.com

    Lijken mij redelijke prijzen te zijn en in een aantal gevallen gratis verzendingskosten in B en NL. En een snelle levering (allé dat beloven ze toch allemaal ).

    Ik ga dit eens proberen voor een accu vervanging van mijn laptop.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe batterijen

      Lijkt me ook wel een interessante site :-)

      Alleen is het voor mijn geval (en alleen die van mij?) al een verschil van 20€ (zonder verzendingskosten) én is het eentje van 800mAh ipv 1080mAh.

      Bij akkuinternational is't wel 1200mAh ipv 1080mAh maar we gaan niet muggeziften ook niet :P
      Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
      Flickr here and many more to come!

      Comment

      Working...
      X