Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen.................

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even voorstellen.................

    hallo allemaal,

    ik hoop dat dit nu op de goede plek staat .?
    Voordat ik foto's ga plaatsen en reageren zal ik me dan maar even voorstellen.......bijdeze dus.


    ik ben patricia 26 jr moeder van 2 mooie mannetjes ( die dan ook met regelmaat de klos zijn ........"daar komt mama weer aan met de camera")
    woon in nijmegen en ben al jaren met fotografie bezig .........eerst voornamelijk voor de camera en nu al enige tijd er achter. Wat mij toch beter bevald hoor!
    Portret vind ik zelf altijd het meest geslaagd (al zeg ik het zelf) maar vind het ook erg leuk om op andere gebieden me kennis uit te breiden.

    verders kan ik me ook uren vermaken met photoshop............nog wel een hoop te leren ..ook kwa fotografie.
    maar waar een wil is is een weg.

    ik hoop hier weer dingetjes bij te leren en ook mijn aandeel op het forum te geven. wat vat wel gaat lukken.

    groetjes patries

  • #2
    Re: Even voorstellen.................

    Dag Patries,
    Welkom op BD.
    De wil is er, de weg heb je ook al gevonden. Ga je gang en toon ons maar snel die kleine mannen van je. Loop voor een eerste topic eens langs het testforum. Hopelijk lukt het allemaal wel, zoniet, dan krijg je daar wel wat hulp.
    Een prettig verblijf bij BD.

    Comment


    • #3
      Re: Even voorstellen.................

      Welkom. Ben benieuwd naar je eerste bijdrage...
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Even voorstellen.................

        welkom op de site en veel foto plezier.
        ben eigenlijk (stiekem) toch wel benieuwd, naar je werk VOOR de camera.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Even voorstellen.................

          Van harte welkom Patries, heb je vragen . . . shoot
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Even voorstellen.................

            Welkom op BD!

            Hoe meer vrouwen hoe meer vreugd!! Errrr... heb ik dat luidop getypd? Oepsie

            Comment

            Working...
            X