Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer gezocht met strand en luxe-boten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meer gezocht met strand en luxe-boten

    Ik ben op zoek naar een locatie voor een fotoshoot. Het moet aan een meer of aan de zee zijn, in ieder geval dus aan water. Aan dat water moeten relatief vlakke oevers zijn, zodat er een camper op de oever kan staan, of toch in ieder geval dicht bij het water. De ondergrond mag zand zijn, niet te los natuurlijk, maar het mag ook gras zijn.

    Dan zouden er op dat meer ook boten moeten liggen. Geen vissers-, roei- of plezierbootjes, maar gemotoriseerde boten, kleine yachts of zeilboten ofzo. Ik ben niet zo gekend in dat milieu dus ik heb geen idee van de juiste benamingen. Maar het moet in ieder geval een boot zijn die wat luxe uitstraalt. Het hoeven dan ook weer geen ganse Saint-Tropez toestanden te zijn, een kleine luxueuze boot volstaat. Beetje in deze stijl: http://www.watersportalmanak.nl/file...ad%20Haven.jpg. Zo'n boten liggen er bijvoorbeeld in de Kanaalkom van Hasselt.

    Ik zat zelf te denken aan het Schulens Meer. Maar daar liggen enkel kleine plezier- en vissersboten in. Mogen daar zelfs motorboten op? De Paalse Plas is gelijkaardig, maar geen idee of daar ook een haventje is met zulke boten. De Lommelse Sahara is eigenlijk qua uitstraling perfect maar daar zijn ook geen boten zeker?

    Waar wel? Kan iemand me helpen?

    Het mag desnoods ook wel in een haventje zijn, maar toch niet te groots van opzet ofzo.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

  • #2
    Re: Meer gezocht met strand en luxe-boten

    Probeer eens bij Marec, jachthaven van Maaseik...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Meer gezocht met strand en luxe-boten

      mag het ook in Nederland zijn, bij ons hier i de buurt aan het Ijsselmeer barst het van de jachthavens vol met luxe jachten.
      en de mooiste plekjes om met je camper te staan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Meer gezocht met strand en luxe-boten

        ik denk ook spontaan aan Nederland .. keuze zat.

        Comment


        • #5
          Re: Meer gezocht met strand en luxe-boten

          ik denk niet dat je bij marec met een camper (of eender welke auto) kort bij het water kan komen.

          Misschien wel bij de steigers (moet toch wel, om boten te water te laten), maar voor de rest - denk ik - niet.

          Comment


          • #6
            Re: Meer gezocht met strand en luxe-boten

            Schulensmeer is uitgesloten: geen motorboten toegestaan en je vind er enkel roeibootjes. Er zijn er misschien wel luxueuze tussen ;-)...
            www.135mm.be
            @135mm_leuven
            info@135mm.be

            Comment


            • #7
              Re: Meer gezocht met strand en luxe-boten

              Als het niet te ver in Nederland mag zijn:

              Veerse meer
              Grevelingenmeer.

              Daar je zeker wel wat lokaties vinden.
              Zeker aan het Grevelingenmeer als je naar de ligplaatsen aan aan de dijk tussen het Grevelingenmeer en de Noordzee gaat.
              In Marina Port Zelande zal je wel genoeg luxe jachten vinden maar daar zijn de andere mogelijkheden dan weer niet.
              Maar net ten zuiden en ten noorden van MPZ moet je zeker wel wat vinden. Zeker tijdens de vakantie periode, dan wemelt het daar van de yachten.
              Voor de camper zeker geen probleem, het staat er daar vol van als er wat wind is (surfers).
              Reistijd van uit Antwerpen is ongeveer 1 uur en een kwart (Indien er geen files staan - met files is het wat onvoorspelbaar).
              Adres MPZ op GPS is Kabbelaarsbank 4 Ouddorp. (postcode weet ik even niet).
              De lokatie is me daar bekent van fotograferen en ...

              Grtz,
              Wilfried
              The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.

              Comment

              Working...
              X