Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mini fotoclub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mini fotoclub

    Ik liep al een tijdje met het idee rond om een mini foto-club sd te organiseren .
    Ik leg in het kort uit ;
    Het is de bedoeling om een korte wandeling rond het tieltse te maken ,begeleid door een fotograaf die je bepaalde dingen uitlegt omtrend fototechniek maw. worden opgelegde foto's .In de namiddag worden deze foto's onderleiding van iemand met kennis van cs4 of CS3 bewerkt .
    Daar er voor zo'n SD de nodige hard -en software voorhanden moet ,zijn zou dit in een beperkte groep moeten gebeuren .Het exacte aantal weet ik nog niet ,zeker niet mee als 10.
    Dit is iets voor in januari of februarie volgend jaar
    Last edited by micka; 18 juni 2009, 16:26. Reden: Een boel schrijf -en letterfouten

  • #2
    Re: mini fotoclub

    Micka, ik hou dit topic in de gaten. Het zal vooral afhangen van de datum.

    Comment


    • #3
      Re: mini fotoclub

      Dit is iets voor in januari of februarie volgend jaat
      dat zal een koude wandeling worden ...

      Comment


      • #4
        Re: mini fotoclub

        Als jouw tielt het westvlaamse tielt is wil ik graag deelnemen.

        Mag ik je wel vragen waarom je zo lang wacht?
        Kan er niet ergens in september een 'voorbereiding' komen?

        Als ik toch aan het vragen ben: kan er niets 'permanent' uit de grond gestampt worden in de streek (ik bedoel op regelmatige basis een afspraak).
        Kwestie van de theorie samen in de praktijk te kunnen uittesten.

        Comment


        • #5
          Re: mini fotoclub

          De reden waarom dit in januari of februari plaats vind is omdat het minder evident is als het lijkt nl. de begeleiders van zo'n project vinden als de hard- en software en dat is niet op 1 dagje geregeld .Er moet ook nog een profiel aangemaakt worden van wie wat wil leren op zo'n dag .Daar de shoot zelf slechts een fractie is van wat er die dag te gebeuren valt kan dit in een periode waar menig SD hanger het net iets rustiger aan doet qua shooting days.
          Ik wil beginnen met een zo'n homogene mogelijke groep ,zodat de leraars niet eindeloos bezig zijn .
          Het is daarna wel de bedoeling hier een Jaarlijkse gewoonte van te kunnen maken .

          Comment


          • #6
            Re: mini fotoclub

            Zeker interesse in dit soort SD. Reken mij er maar bij
            Misschien even op voorhand pollen wie over een laptop beschikt. Dit kan misschien al het hardware gedeelte oplossen

            Comment


            • #7
              Re: mini fotoclub

              Ik kan een beamer ter beschikking stellen indien nodig.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: mini fotoclub

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Ik kan een beamer ter beschikking stellen indien nodig.
                Beamer en laptop kan ik ook meebrengen, witte muur niet

                Comment


                • #9
                  Re: mini fotoclub

                  Indien het op een zondag kan, kan ik me aansluiten
                  Ik ben ook van mening nu al af te spreken, en niet zo lang te wachten, just voor fun en om te zien welke kennis sommige al hebben.
                  DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
                  D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
                  BD0941BE website: www.fotoplezier.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: mini fotoclub

                    Het lijkt mij een prima idee.
                    Als de dag mij past kun je op mij ook rekenen!

                    Comment


                    • #11
                      Re: mini fotoclub

                      heb zeker ook interesse in dit soort SD. Reken mij er maar bij ook.... hopelijk volgt er vlug nieuws ...? hou dit zeker in de gaten hier ...thanks mate
                      [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: mini fotoclub

                        Héél mooi initiatief.
                        Ik zit momenteel nog behoorlijk wat te zweten over mijn CS4. Hopelijk heb ik tegen dan toch de basis in de vingers.

                        Patrick
                        BD0694BE
                        http://pdeco.fotopic.net

                        Comment


                        • #13
                          Re: mini fotoclub

                          Wow superinitiatief! Ben zeer geïnteresseerd.
                          Ik volg de topic wel voor de juiste datum. Succes alvast met de voorbereidingen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: mini fotoclub

                            Zit er hier nog schot in of is dit voorstel afgevoerd?

                            Comment


                            • #15
                              Re: mini fotoclub

                              Idee is niet afgevoerd , de sd wel .
                              Besloten om organisatorische redenen deze buiten de BD te houden .
                              Is trouwens een 3 delige workshop geworden met 5 personen .
                              De diversiteit aan merken zou het onmogelijk gemaakt hebben om in een korte tijdspanne de werking ervan uitgelegd te krijgen .
                              De diversiteit aan niveau zou het onmogelijk gemaakt hebben voor elke deelnemer een behaaglijk gevoel er aan over gehouden te hebben .

                              Gezien de omvang van het geheel was en is zoiets niet organizeerbaar binnen het kader van een SD werking .

                              Daarbij wil ik me excuseren niemand van de geïnteresseerden van het forum hiervan op de hoogte te hebben gebracht .

                              Comment

                              Working...
                              X