Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stream of Passion @ 013 Tilburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stream of Passion @ 013 Tilburg

    Vorige vrijdag speelde Stream of Passion, samen met Autumn en Xenobia in de 013.
    Het was een ware furie die zich voor mijn lens voltrok ....een heel zware portie dynamiek met bijbehorend licht ......... het was een beetje schieten op goed geluk....

    Hier een reeksje van de headliner .......een band die ik trouwens heel erg graag fotografeer.....







    Mijn verslag met uitgebreide fotoreeks vind je hier
    facebook

  • #2
    Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

    Personal hurricains, zoals een Canadese vriendin van mij dit soort foto's noemt. Knap!

    Is 013 een leuke club om te fotograferen? Ik overweeg een concert daar, maar 't moet wel de moeite zijn om er zo ver voor te rijden.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

      Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
      Is 013 een leuke club om te fotograferen? Ik overweeg een concert daar, maar 't moet wel de moeite zijn om er zo ver voor te rijden.
      Het hangt er van af in welke zaal het te doen is.
      De 013 is een complex van verschillende zalen. De kleine zalen zijn niet zo gemakkelijk om in te werken. Gewoon zorgen dat je de daar een goede plaats hebt. De grote zaal (die geleidelijk omhoog loopt) valt heel goed mee, tenminste als er een frontstage is. Maar het podium is erg breed en nogal hoog......
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

        Mooi vastgelegd Jaak!
        Eerste heeft mijn voorkeur
        Dennis

        www.dennisbeekelaar.com

        Comment


        • #5
          Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

          Ik vind dit een zeer knappe reeks/
          Foto 2 voor mij helemaal.
          Andere zijn ook mooi.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

            héééééééle mooie foto's! Ontzettend veel dynamiek!
            Ik zie ze in oktober, op MFVF. Vorig jaar was de belichting er héél goed, dus we hopen dit jaar op hetzelfde ^^
            canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

            Comment


            • #7
              Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

              Mooie sfeerfoto's Jaak.
              Mijn voorkeur gaat ook naar nummer 1.
              www.janvandenbulck.com

              Comment


              • #8
                Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

                Hier ook liefst gekeken naar 2.
                'k Zie graag nog wat gelaat

                Comment


                • #9
                  Re: Stream of Passion @ 013 Tilburg

                  Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                  'k Zie graag nog wat gelaat
                  Ik versta je hoor...........maar door het gelaat te laten zien krijg je soms één heel andere invalshoek op je foto......

                  Onderstaande foto is van enkele seconden later dan foto 3........met volledig gelaat......het gelaat trekt dan een groot deel van de aandacht
                  In foto 3 gaat de aandacht volledig naar de 'actie' ...........
                  Het is dus een kwestie van wat je wil benadrukken ...........allez zo zie ik het

                  facebook

                  Comment

                  Working...
                  X