Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeilijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moeilijk

    Cocktails ligt me niet zo goed. Ik vind maar eens niets dat afwijkt van samengestelde drankjes. Heb al gedacht aan een molotof Cocktail maar dat gaat dan zo moeilijk samen met gezondheid. Verder om iets origineels te vinden had ik al gedacht aan een zieke met zijn serumfles. Past wel bij gezondheid maar er zit dan zo weinig kleur in.
    Verder meschien een mix van medicatie. Maar hoe moet je dat danbrengen. Zal maar best eens een maandje overslaan. Maar zal wel geboeid de Challenge blijven volgen.

    http://users.skynet.be/gisquiere.jacques/
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Wawww al die ideeën (je moet ze niet zomaar gratis voor niks rondstrooien hihi)!
    Moest ik jou zijn, ik zou het toch eens proberen!
    hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
    member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
    visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

    Comment


    • #3
      Volgens Van Dale :

      cock·tail (de ~ (m.), ~s)
      1 drankje bestaande uit gemixte alcoholische dranken
      2 mengsel in het algemeen


      als je de 2e betekenis bekijkt mogelijkheden genoeg ...

      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Originally posted by spooky
        Cocktails ligt me niet zo goed. Ik vind maar eens niets dat afwijkt van samengestelde drankjes. Heb al gedacht aan een molotof Cocktail maar dat gaat dan zo moeilijk samen met gezondheid. Verder om iets origineels te vinden had ik al gedacht aan een zieke met zijn serumfles. Past wel bij gezondheid maar er zit dan zo weinig kleur in.
        Verder meschien een mix van medicatie. Maar hoe moet je dat danbrengen. Zal maar best eens een maandje overslaan. Maar zal wel geboeid de Challenge blijven volgen.

        http://users.skynet.be/gisquiere.jacques/
        Ja lap hier gaat mijn eerste én tweede idee, en dan zelf niet eens mee doen. Ga ook passen deze maand denk ik.

        Comment


        • #5



          Ja lap hier gaat mijn eerste én tweede idee, en dan zelf niet eens mee doen. Ga ook passen deze maand denk ik.
          ja mijn idee zat er ook bij

          Comment


          • #6
            Ik heb al een idee. Waarschijnlijk een origineel idee, maar ik heb een groot probleem. Mijn camera is binnen bij Olympus, dus hoop ik maar dat ik die terugkrijg voor 23 september anders zal ik de kodak moeten nemen en die is niet zo sterk, maar ja.
            We wachten een beetje af hé?
            Voor mijn idee moet het ook donker zijn
            En verder verklap ik niets....
            Het zullen deze keer geen 429 foto's zijn
            Spooky jij praat altijd over gezondheid, maar dat staat er toch nergens in vermeld hé?
            Breng maar wat aan hoor... geen probleem.
            Ik mis alleen de link bij coctail bij die tomaatjes.
            Zeggen ze daar in het engels misschien cocktail tomaatjes tegen, of is het omdat ze die als aperitief gebruiken? Maar ik mis de link.

            Comment


            • #7
              Het is een pak van mijn hart dat ik niet alleen zit met he challenge probleem. Ik zie zelfs goede en respectabele BD ers die deze maand kampen met de opgave. Ja ACt als je kijkt bij BD nieuws staat er wel degelijk Cocktails.... Gezondheid.... Nu dat is inderdaad een kwestie van interpretatie. Ze kunnen ook bedoeld hebben dat na het maken van je foto en het ledigen van je glas een gezondheid wordt toegewenst. Het is natuurlijk maar zoals je het zelf wilt zien.

              Nogmaals dank voor het medeleven aan allen. Dank zij jullie steuen doe ik toch mee deze maand. Ik hoop jullie foto te mogen aantreffen in de Challenge van september.

              Groetjes en gezondheid))
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #8
                Vast die molotov cocktail he

                Originally posted by marjo



                Ja lap hier gaat mijn eerste én tweede idee, en dan zelf niet eens mee doen. Ga ook passen deze maand denk ik.
                ja mijn idee zat er ook bij
                Groeten,
                Ronald
                http://fotografie.jouwweb.nl/

                Comment


                • #9
                  Spooky, dat is inderdaad een interpretatie. Ik weet niet waar je het gevonden hebt, maar... bij de pagina challenge waar je je foto moet uploaden, daar is niets van er staat gewoon "cocktail" dus je kan alle kanten op.

                  Comment


                  • #10
                    ACT het woordje gezondheid wordt wel degelijk vermeld hoor. Meschien niet zoals ik het eerst intrepeteerde. Maar om het U te bewijzen hier een copy van he BD NIEUWS.

                    Op deze pagina's vind je Belgium Digital nieuwtjes, aankondigingen, ...
                    Maar ook een archief van bijvoorbeeld verslagen van Belgium Digital "dagen".

                    SEPTEMBER 2 0 0 3:

                    --------------------------------------------------------------------------------
                    01.09.2003:
                    - De nieuwe challenge is online: "Cocktails" ... Gezondheid ...
                    - Het inschrijvingsformulier voor de VZW is oline - je kan vanaf nu lid worden van belgiumdigital VZW

                    --------------------------------------------------------------------------------


                    Spooky
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Hallo spooky,


                      Gezondheid wordt hier enkel gebruikt als "kwinkslag", zeker niet om het onderwerp van de challenge een bepaalde richting in te sturen.
                      Het enige, echte onderwerp staat op de challengepagina.
                      Maar ik vind het héél tof dat jij de BD-nieuwspagina leest .

                      Jaja

                      Originally posted by spooky
                      ACT het woordje gezondheid wordt wel degelijk vermeld hoor. Meschien niet zoals ik het eerst intrepeteerde. Maar om het U te bewijzen hier een copy van he BD NIEUWS.

                      Op deze pagina's vind je Belgium Digital nieuwtjes, aankondigingen, ...
                      Maar ook een archief van bijvoorbeeld verslagen van Belgium Digital "dagen".

                      SEPTEMBER 2 0 0 3:

                      --------------------------------------------------------------------------------
                      01.09.2003:
                      - De nieuwe challenge is online: "Cocktails" ... Gezondheid ...
                      - Het inschrijvingsformulier voor de VZW is oline - je kan vanaf nu lid worden van belgiumdigital VZW

                      --------------------------------------------------------------------------------


                      Spooky
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #12
                        Ai, daar had ik nog nooit ingekeken.
                        Ik kijk altijd naar de officiële pagina van de challenge en daar staat het niet in dus...
                        Het zou inderdaad heel beperkend zijn als we ons daaraan zouden moeten houden.
                        En ik heb pech.
                        Ik had een mooie foto genomen van een speciale cocktail, maar was met een geleende camera en... de foto is niet scherp. al de andere foto's wel, maar de foto's van de cocktails, niet, geen enkele
                        Nu naar iets anders uitzoeken

                        Comment


                        • #13
                          Act ik leef met je mee. Ik kan begrijpen hoe je je nu moet voelen als je de foto waar je aanvoelt dat is hem, niet kan laten deelnemen. Ik hoop voor jou dat het je lukt om nog voor het sluiten vna deze Challenge een nieuwe evenwaardige foto te maken. Wie weet is hij dan nog niet beter dan deze dat je nu mist. Ik hoop van harte je bij het klassement vooraan te mogen vinden met je foto over Cocktails. Ik duim voor jou. Succes teogewenst.

                          Spooky (een beginneling)
                          Spookys Fotoweb
                          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                          Comment


                          • #14
                            Niet alleen het onderwerp vind ik moeilijk. Maar nu het mij min of meer gisteren lukte om naar eigen vermogen een foto af te leveren voor de Challenge of the month, lukt het mij blijkbaar niet hem te uploaden. Als ik ga kijken in de Challenge naar Mij Picture krijg ik de melding Your contribution for the active Challenge is not yet vallydated.
                            Bij mijn Challenge of the month kan ik lezen You alredy updaded your picturs for this challenge.

                            Maar tot heden heb ik mijn foto nog niet terug gevonden op de challenge.

                            Ben ik nu ongeduldig of zou er iets met mijn foto mislopen zijn. Ik durf geen nieuwe foto uploaden. Ik weet voorlopig niet wat ik moet doen.

                            Je ziet niet alleen het onderwerp kan moeilijk zijn maar ook de verzending.

                            Groetjes Lolo

                            Comment


                            • #15
                              Hoi Lolo, geen paniek je foto is zeker niet gaan vliegen. Hij moet eerst gevalideerd worden door de crew... dus nog even geduld en dan zal hij wel verschijnen.
                              Canon 6D

                              Comment

                              Working...
                              X