Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

richting Fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • richting Fotografie

    ik veronderstel dat hier wel enkele mensen fotografie gestudeerd hebben? Fotografie interesseert mij zeer hard en ik vraag me af..waar hebben jullie je studie's gevolgd? En welke vakken heb je er bv?

    danku!

  • #2
    Misschien best eens vermelden van welke streek je bent, en of het over dag- of avondonderwijs gaat

    Comment


    • #3
      indien er iemand info heeft over avond onderwijs in de (hele) ruime buurt van leuven... please inform me !

      Comment


      • #4
        Originally posted by PhilippeVDP
        indien er iemand info heeft over avond onderwijs in de (hele) ruime buurt van leuven... please inform me !
        Naar het schijnt kun je avondcursussen volgen in de academie in Leuven. Zelf nog niet opgezocht echter...

        Henk

        Comment


        • #5
          Originally posted by henkvw
          Naar het schijnt kun je avondcursussen volgen in de academie in Leuven. Zelf nog niet opgezocht echter...
          Dat klopt. Voor meer info zie http://www.ond.vlaanderen.be/onderwijsaanbod/dko/adres.asp?sn=50013

          Comment


          • #6
            ik volg fotografie.. dus als je info nodig hebt, je zegt het maar
            Wat je wel zal hebben zijn vakken als filosofie (hoofdvak) kuntsgeschiedenis, geschiedenis v/d fotografie, en de opleiding is 4 jaar.

            PhilippeVDP -> mijn leerkracht van vorig jaar woont in Leuven, hij is gestopt op school en geeft nu geloof ik avond onderwijs, zal hem eens een mailtje sturen!

            Comment


            • #7
              aha dat is interessant !

              Ik zou graag er een opleiding van volgen en ik heb al eens rondgekeken maar spijtig genoeg kijken ze nog heel vaak neer op digitale fotografie en heb je bv opleidingen waar 70% doka werk is en slechts 30% (analoge) fotografie... en tja om eerlijk te zijn zo'n opleidingen zie ik niet echt zitten

              Originally posted by creXis
              ik volg fotografie.. dus als je info nodig hebt, je zegt het maar
              Wat je wel zal hebben zijn vakken als filosofie (hoofdvak) kuntsgeschiedenis, geschiedenis v/d fotografie, en de opleiding is 4 jaar.

              PhilippeVDP -> mijn leerkracht van vorig jaar woont in Leuven, hij is gestopt op school en geeft nu geloof ik avond onderwijs, zal hem eens een mailtje sturen!

              Comment


              • #8
                3 jaar opleiding in het RHOK (Rijksschool Hoger Kunstonderwijs te Etterbeek) zeer zeker aan te raden, ik heb er veel plezier aan beleefd
                (is nu wel al 16jaar geleden)
                http://home.tiscali.be/lucclottemans

                Comment


                • #9
                  ik denk dat het nu 4 jaar geworden is, ik moet toch 4 jaar doen int hoger voor fotografie

                  Comment

                  Working...
                  X