Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online canon kopen in de vs. Wie heeft ervaring?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online canon kopen in de vs. Wie heeft ervaring?

    Nu de dollar laag staat is het prijsverschil soms groot. Ik zoek naar de canon D500 (rebel T1i) Wie heeft ervaring met goede online shops in de VS? Garantie zal ik wel kwijt zijn maar kan men gewone eventuele herstellingen hier laten uitvoeren? Hoe lang moet men wachten op zijn zending?

  • #2
    Re: Online canon kopen in de vs. Wie heeft ervaring?

    Gewoonlijk is de body hier niet herstelbaar onder garantie.
    Denk eraan dat je ook invoertaksen moet betalen, die kunnen de betere prijs wel eens de das omdoen.
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Online canon kopen in de vs. Wie heeft ervaring?

      Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
      Gewoonlijk is de body hier niet herstelbaar onder garantie.
      Denk eraan dat je ook invoertaksen moet betalen, die kunnen de betere prijs wel eens de das omdoen.
      Vooral die taksen zouden wel eens serieus kunnen tegenvallen!
      http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
      http://foto-actiecode.be

      Comment


      • #4
        Re: Online canon kopen in de vs. Wie heeft ervaring?

        Ik bestel sinds enkele maanden niet meer uit de VS, de douane onderschept zowat elk pakje, en de kosten (invoerrechten, btw en administratiekosten) kunnen héél hoog oplopen, de winst die je doet door daar te kopen is tegenwoordig snel teniet gedaan.

        Volgens mij is de controle nu veel scherper dan vroeger, dus ik blijf wel binnen Europa tegenwoordig, het pond staat ook nog altijd interessant en vanuit de UK heb je geen risico op douane kosten.

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Online canon kopen in de vs. Wie heeft ervaring?

          Effe oftopic of of onderwerp is het denk ik.
          Heb voor mijn zoon een airsoft pistool gekocht in de VS omdat ze het model hier in Europa niet konden leveren.
          Koste niet veel maar dan kwam mister taks eens langs heb ik al spijt gehad om dat daar te kopen

          Daarom als je het hier ergens kan kopen aan een redelijke prijs koop hier
          Want de taksen zijn niet mis en alle profijt die je ander had ben je zo kwijt.
          En denk dat je meer kwijt bent dan dat je het hier ergens koopt .
          En ook de garantie is iets dat je niet onder stoelen of banken mag steken,
          het geeft je toch enig vertrouwen in je aaankoop als er iets mis (al is het een fabrikagefout) moest gaan
          Al mag de dollar laag staan ik weet niet juist hoe de berekening is van fotomatriaal maar denk dat ze daar ook de 21 procent op moeten hebben en dan verlies je meer inplaats van winst of een goede zaak te doen.
          In ieder geval ik koop niet meer in de vs, al moet ik hier wachten tot Pasen op een maandag valt

          Comment

          Working...
          X