Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie o wie kan mij helpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie o wie kan mij helpen

    Ik heb sinds kort de sony alpha 300, maar aangezien ik totaal geen achtergrond heb wat fotografie betreft ... Nu was mijn plan om me in te schrijven in het cvo of een ander opleidings centrum om de basis aan te leren, plan ging goed tot ik van mijn werkgever te horen kreeg dat er de eerst komende 2 jaar geen mogelijkheid in zit om kredieturen te krijgen wegens interne opleidingscurcussen... en aangezien ik vaste nachtdienst heb is het moeilijk om het zonder kredieturen te doen.
    Nu is mijn vraag ... Is er iemand ( of ken je iemand)( limburg, bree, belgië) die bereid is om mij als leek de basis kan bijbrengen van fotografie, uiteraard tegen betaling.
    alvast bedankt
    grtz
    dieselke

  • #2
    Re: wie o wie kan mij helpen

    Hey,

    Ik ben van Genk en wil je gerust op weg helpen (zelf heb ik een Sony Alpha 200). Aangezien ik geen diploma heb van fotograaf ofzo mag de vergoeding van mij ook uit een frisse pint ofzo bestaan, maar sponsoring is in de fotografie altijd welkom natuurlijk . Enkele foto's van me vind je hier.

    Groeten, Stijn
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: wie o wie kan mij helpen

      Fotoforce geeft cursussen via internet. Dus je kunt je opdrachten uitvoeren in de tijd die jou het beste uitkomt. ook de snelheid waarmee je je cursus volgt kun je zelf bepalen. Ideaal dus voor mensen in de nachtdienst of met onregelmatige diensten.

      Let op! zeer binnenkort wordt het cursusaanbod aangepast.
      Als je meer wilt weten kun je het me altijd vragen.
      (Fotoforce is niet van mij maar van een goede vriend )

      Gr. X.

      Comment


      • #4
        Re: wie o wie kan mij helpen

        Hoi, ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jij.... heb een paar weken terug eveneens een Alpa300 gekocht bij het Konijn....
        Ik betaal voor jullie beide de pinten :-D

        Comment


        • #5
          Re: wie o wie kan mij helpen

          hey,

          Alvast allemaal al bedankt voor de reacties, een online cursus zie ik op dit moment niet zo echt zitten( nog meer tijd achter de pc) is misschien voor een later fase als ik het toestel iets beter onder de knie heb, toch bedankt xarder.

          Maar als stijn en myrom het zien zitten dan moeten we eens afspreken, laat maar weten wanneer jullie tijd hebben, door de week kan ik normaal altijd tussen een u of 3 in de namiddag tot een u of 8 s'avonds, in't weekend kan ook natuurlijk
          groeten
          dieselke

          Comment


          • #6
            Re: wie o wie kan mij helpen

            PM gestuurd
            about.me/stijnv

            Comment

            Working...
            X