Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe PC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe PC

    Hallo,
    na 7 jaar goed werk is mijn HP (pentium4) aan vervanging toe
    ik merk dat hij erg veel problemen heeft met de 'zwaardere' programma's voor fotobewerking.
    Ik ben een beetje een computerleek dus ik vraag me af : waar moet ik op letten om vlot foto te bekijken en te bewerken.(geheuegen-grafische kaart , enz)

    Opslag vind ik van minder belang, externe schijven zijn tegenwoordig spotgoedkoop...

    Ik heb al eens bij DELL gekeken doch ik koop liever bij de computerwinkel in de buurt...dat kan eventueel Van Roey zijn in Turnhout..

    graag jullie advies

    merci
    dzomers
    Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken

  • #2
    Re: nieuwe PC

    Oorspronkelijk geplaatst door zomers Bekijk bericht
    Hallo,
    na 7 jaar goed werk is mijn HP (pentium4) aan vervanging toe
    ik merk dat hij erg veel problemen heeft met de 'zwaardere' programma's voor fotobewerking.
    Ik ben een beetje een computerleek dus ik vraag me af : waar moet ik op letten om vlot foto te bekijken en te bewerken.(geheuegen-grafische kaart , enz)

    Opslag vind ik van minder belang, externe schijven zijn tegenwoordig spotgoedkoop...

    Ik heb al eens bij DELL gekeken doch ik koop liever bij de computerwinkel in de buurt...dat kan eventueel Van Roey zijn in Turnhout..

    graag jullie advies

    merci
    dzomers
    van roey lijkt me na enig zoekwerk al uitgesloten...slechter service blijkt
    iemand wat tips
    Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe PC

      Ik koop mijn computers altijd bij Tones.
      De goedkoopste, zéér goede service, zéér goede online community waar je steeds terecht kan met vragen, 3 winkels in Vlaanderen.
      Sony α7ii
      5OOpx

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe PC