Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring CVO Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaring CVO Zolder

    wie volgde er zijn opleiding? ZIjn er mensen die in september starten? (1ste module)
    iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

  • #2
    Re: ervaring CVO Zolder

    dag blackgirl,

    ik heb vier modules gevolgt in cvo zolder.
    was zeer tevreden van de eerste module, de tweede ging ook wel, maar van de derde en vierde module was ik (en het merendeel van mijn groep) niet tevreden. Dit kwam vooral door de docent die we hadden.
    de lessen op zich waren wel fijn (door de klasgroep) maar echt zeggen dat we veel van fotografie geleerd hebben kan ik niet (in het begin wel omdat alles nieuw is, maar zeker het laatste jaar heb ik niet veel geleerd)
    je dient dus gelukt te hebben met de docent.

    Comment


    • #3
      Re: ervaring CVO Zolder

      Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
      wie volgde er zijn opleiding? ZIjn er mensen die in september starten? (1ste module)
      Welke opleiding?

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: ervaring CVO Zolder

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Welke opleiding?

        Mvg.
        Robert
        digitale fotografie. Ik ben van plan om de eerste twee modules te volgen,(omdat ik echt niets van fotografie ken ) en me nadien bij een fotoclub aan te sluiten.
        Ik heb op hun website foto's gezien van mensen die in de tweede module zitten, voor een leek als ik waren ze indrukwekkend. Als ik zoiets binnen een jaar ook kan ben ,ik tevreden....

        bedankt voor de reacties..
        iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

        Comment

        Working...
        X