Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topics verdwijnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topics verdwijnen

    Dit is nu de tweede keer dat ik dit meemaak, ik dacht toch even melden. Soms verdwijnen er gewoon topics: ik open ze, ververs mijn scherm en oeps topic verdwenen. Hierjuist weer.

    Ik weet niet van wie de topic was maar heb we de foto kunnen onderscheppen, ik zag namelijk enkel een kruisje. De eigenaar kan mij verwittigen als hij niet graag heeft dat ik zijn foto hier laat zien, ik haal hem dan onmiddellijk weer weg.
    , haha dus ook hier een kruisje.

    Kan iemand vertellen wat hier gaande is, ... of ben ik toch ... aan het worden.

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    Als je deze link zou nemen: http://users.pandora.be/rhodos2003/raar_beestje.jpg dan zal het wel lukken. U komt niet gek, gewoon verkeerde link...

    Comment


    • #3
      Hallo Rud,

      Er is een verschil tussen "topics" die verdwijnen, en foto's.
      Als een topic verdwenen is, dan is de kans erg groot dat hij door een moderator naar een ander forum verplaatst werd.
      In een uitzonderlijk geval (maar het gebeurt ook wel) wordt een topic door een moderator verwijdert.

      Als een foto verdwijnt, dan is dat meestal omdat de "eigenaar" hem van de webspace verwijderd heeft om bv. plaats webspace vrij te maken.
      Een rood kruisje duidt echter ook vaak op een verkeerde link.

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Dank je Jaja,

        Ik denk dat het eerste is gebeurd want ik kon de foto wel met de URL benaderen. De eerste keer dat ik het fenomeen tegenkwam was van bedenkelijke inhoud, dus die zal wel door de moderator verwijderd zijn.

        Groetjes,
        Rudy
        Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

        Comment


        • #5
          Nou was ik net m'n subcriptions op topics aan het opschonen.
          Zat er een topic bij dat dus ook verdwenen is. Kan een topic door de maker worden verwijderd als er al op is geantwoord? Of kan dat alleen door de Mod?
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacki
            Kan een topic door de maker worden verwijderd als er al op is geantwoord?
            Dit kan niet J.
            (probeer maar met je Luik topic in SC )

            mvg,
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

            Comment


            • #7
              Maar waarom verdwijnen topics dan wel???
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacki
                Maar waarom verdwijnen topics dan wel???
                Zou het je niet kunnen zeggen.......software bug, menselijke fout

                mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #9
                  "memel" ??

                  Comment


                  • #10
                    vrij vertaald: de mot erin?
                    Allee denk ik toch.
                    Groetjes,

                    Rudi Petitjean

                    NATURE GALLERY

                    Comment

                    Working...
                    X