Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Garantie

    Om even alle zever uit de wereld te helpen:

    Linkje!

    Europees geregeld dat je minimum 2 jaar garantie hebt!
    Ik ben de topics beu waarin staat dat je in NL maar 1 jaar garantie hebt en in BE 2...
    Ik was even vlug in Capelle bij Kamera-Express als bij Konijn in Turnhout... en heb dezelfde service! maar een betere prijs.

    de garantie geld wel enkel van de winkel naar de eindklant!

    Hopelijk lezen een aantal mensen dit...
    Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

  • #2
    Re: Garantie

    Ja je kan moelijk fotos maken met een wasmachiene he? Grapje..
    Ik vind dat je een wasmachiene niet kunt vergelijken met een fiets vb..Daar zijn geen risicos aan verbonden dat je bvb op je gezicht gaat. En een foto toestel daar kan je ook niet de volle pot garanatie op krijgen omdat het veel mobieler is dan een wasmachine..
    Een auto waar ze garantie op geven vind ik eerlijk gezegd een must omdat er zovele stukken aan zitten waar je nooit van weet of ze het halen na 1 jaar of 2 jaar..
    Dus naar mijn mening is het wat van wat,hoeveel en kwaliteit waar je mee te maken hebt..
    Maar das mijn gedachte he?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Garantie

      Oorspronkelijk geplaatst door Landie Bekijk bericht
      Om even alle zever uit de wereld te helpen:

      Europees geregeld dat je minimum 2 jaar garantie hebt!
      ach....dat beweer ik hier al jaren!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Garantie

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ja je kan moelijk fotos maken met een wasmachiene he? Grapje..
        Ik vind dat je een wasmachiene niet kunt vergelijken met een fiets vb..Daar zijn geen risicos aan verbonden dat je bvb op je gezicht gaat. En een foto toestel daar kan je ook niet de volle pot garanatie op krijgen omdat het veel mobieler is dan een wasmachine..
        Een auto waar ze garantie op geven vind ik eerlijk gezegd een must omdat er zovele stukken aan zitten waar je nooit van weet of ze het halen na 1 jaar of 2 jaar..
        Dus naar mijn mening is het wat van wat,hoeveel en kwaliteit waar je mee te maken hebt..
        Maar das mijn gedachte he?
        Ik snap uw standpunt niet ...

        Als de europese regel zegt "2 jaar garantie" .. dan is dat de regel, period ..
        "uw gedacht" gaat daar weinig, zeg maar niets, aan veranderen .. en zal in 't algemeen de regelgever worst wezen

        Comment


        • #5
          Re: Garantie

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Ik snap uw standpunt niet ...

          Als de europese regel zegt "2 jaar garantie" .. dan is dat de regel, period ..
          "uw gedacht" gaat daar weinig, zeg maar niets, aan veranderen .. en zal in 't algemeen de regelgever worst wezen

          Ik bepaal geen wet dus ik vind alles goed hoor..Ik heb alleen mijn gedacht gegeven .. Of ben ik daar mis in?
          Politieke discussies ga ik sowieso uit de weg.

          je kan een Rolls levenslange garantie geven omdat je weet dat die volledig met de hand is gemaakt,getest en een boem geld kost en vooral omdat ze de kwaliteit van hun product willen garanderen als beste auto van de wereld.
          De jappen hebben een toyota die ook 7 jaar garantie geeft omdat ze daar ergens ook zeker van zijn dat ze de beste betaalbare betrouwbare autos bouwen.
          Garantie zegt dus veel over de kwaliteit en zekerheid..
          Last edited by Jacobs Pascal; 5 juni 2009, 12:17.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment

          Working...
          X