Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BERICHT AAN SAMMEKE ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BERICHT AAN SAMMEKE ...

    Sammeke,

    Ik heb zojuist ne nieuwe Steno voor jullie gekregen.
    Ik hem 'm getest met een vol 256MB CF kaartje, met de CDRW die jullie mee hebben gegeven.

    Dendeze is dus in orde.

    Hou de mijne wel effe in ere hee ?

    Tot volgende week.

  • #2
    heb een vraagje over die steno?

    Wat is het resultaat met een vol 1GB kaartje gezien er maar 700MB op een crr kan. Kan hij dat oplossen of niet?

    Comment


    • #3
      Kzou het nie weten, heb enkel kaartjes van 256MB.
      Ik vrees dat je een 1GB kaartje niet gaat kunnen transfereren.

      Comment


      • #4
        Hoi Tom,

        Namens Sammeke en Girly vanuit Barcelona: alvast heel erg bedankt. En om het in de stijl van Sammeke te zeggen:


        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jacki
          Hoi Tom,

          Namens Sammeke en Girly vanuit Barcelona: alvast heel erg bedankt. En om het in de stijl van Sammeke te zeggen:





          LOL
          Maar goed dat ik je een beetje ken, Jacki ... anders zou ik misschien nog gaan denken dat je met mij aan het lachen bent


          @ Tom ... Héél erg bedankt voor álle moeite die je hebt gedaan, en wat een BD-spirit weer hé, dat je zo spontaan je eigen Steno aan ons hebt willen uitlenen, omdat de onze het op valreep toch niet deed (brute pech!) ... We hebben er héél goed voor gezorgd (handbagage - fototas) en voor de rest veilig en wel altijd "softy" opgeborgen op de kamer in het hotel. Jouw Steno heeft ook perfect z'n werk gedaan, want alle foto's werden er mooi mee gekopieerd naar de meegegeven cd rw's - waarvoor ook alweer


          'k Stuur je nog een mail
          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

          Comment

          Working...
          X