Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's afdrukken op A4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's afdrukken op A4

    Kan er mij iemand een fotograaf aanraden of fotowinkel die me kwalitatieve afdrukken kan afleveren op A4 rond Vilvoorde - Zemst - Mechelen ? Kwart van mijn werk is Z-W mocht dit belangrijk zijn in jullie evaluatie. Bestanden up-loaden zal niet lukken vrees ik wegens te grote bestanden en te veel foto's
    Omgeving Waver kan ook nog. 't Moet dienen voor mijn eindwerk dus Kruidvat toestanden komen echt niet in aanmerking. PM mag ook. Alvast bedankt !

    Slu !

    Tjerri

  • #2
    Re: Foto's afdrukken op A4

    Als je 't niet bij Colruyt () wil doen, zou ik je toch Authentic aanraden.
    De omweg naar Brussel zal de moeite waard zijn.

    Tom
    Last edited by trbt555; 3 juni 2009, 11:40. Reden: dikke vingers

    Comment


    • #3
      Re: Foto's afdrukken op A4

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
      Als je 't niet bij Colruyt () wil doen, zou ik je toch Authentic aanraden.
      De omweg naar Brussel zal de moeite waard zijn.

      Tom
      Bwa, bij Colruyt ... 'k moet ze nogal dringend hebben. Maandag al, genummerd en ingemapt, dus ik denk niet dat Colruyt een optie is.
      Ivm Authentic : ik twijfel niet aan de kwaliteit maar 10,50 euro per foto is niet te min. Aangezien de foto's door verschillende handen gaan gaan (letterlijk) zullen ze in een niet zo'n beste staat terugkomen en dan vind ik het jammer van het geld. Indien het nu was om tegen mijn muur te hangen : ok.
      Eén opmerking nog : ik ben in mijn jpegs mijn "dpi" kwijtgeraakt. Laat dat nu net een waarde zijn die je nodig hebt om bij hen te bestellen. Hoe los je in hemelsnaam zoiets op ? Dit is bv iets dat je bij een "gewone" fotograaf - al dan niet on-line - niet aan de hand hebt. Of mis ik ergens iets in het verhaal ?

      Slu !

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: Foto's afdrukken op A4

        Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
        ik ben in mijn jpegs mijn "dpi" kwijtgeraakt
        Je kan ze proberen te tellen
        http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
        http://foto-actiecode.be

        Comment


        • #5
          Re: Foto's afdrukken op A4

          Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
          Bwa, bij Colruyt ... 'k moet ze nogal dringend hebben. Maandag al, genummerd en ingemapt, dus ik denk niet dat Colruyt een optie is.
          Ivm Authentic : ik twijfel niet aan de kwaliteit maar 10,50 euro per foto is niet te min. Aangezien de foto's door verschillende handen gaan gaan (letterlijk) zullen ze in een niet zo'n beste staat terugkomen en dan vind ik het jammer van het geld. Indien het nu was om tegen mijn muur te hangen : ok.
          Eén opmerking nog : ik ben in mijn jpegs mijn "dpi" kwijtgeraakt. Laat dat nu net een waarde zijn die je nodig hebt om bij hen te bestellen. Hoe los je in hemelsnaam zoiets op ? Dit is bv iets dat je bij een "gewone" fotograaf - al dan niet on-line - niet aan de hand hebt. Of mis ik ergens iets in het verhaal ?

          Slu !

          Tjerri
          Bij authentic kan je afwerking met beschermfilm vragen.

          dpi : voor kwaliteitsafdrukken moet je minstens met 300 dpi rekenen, dus aantal pixels gedeeld door 300 geeft afmeting in inch.
          Ik heb zelf al ehel goede lambda prints laten maken aan slechts 200dpi.

          Gegroet,
          Tom

          Comment

          Working...
          X