Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GMM 2008 (upgrade Die Mannequin))

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GMM 2008 (upgrade Die Mannequin))

    Het festivalseizoen is voor mij nog lang niet begonnen.
    Pas binnen een maand is het weer zo ver, dan kunnen we ons weer eens drie dagen uitleven op de Graspop Metal Meeting......en dan nog enkele dagen nabewerken. Ben ondertussen al druk bezig met de voorbereiding......muziek beluisteren, scenario uitwerken.........
    Ik kijk er alvast naar uit.........want in die donkere concertzalen was het de laatste tijd vaak een frusterend gevecht met het licht en sluitertijden .......
    Mijn ervaring is dat op de openlucht podia de fotografische mogelijkheden enorm vergroten om de actie vast te leggen....mijn persoonlijke favorieten zitten dan ook bijna steeds in de festivalsfeer.

    Ik ben nog eens in mijn doos van vorig jaar gaan snuffelen.......en vond oa deze 3 plaatjes van de GMM 2008.

    Die Mannequin........was niet de beste muziek.........maar wel voor mij de grootste belevenis.......









    Een youtube slideshow vind je hier (press HQ)
    Last edited by jaak56; 3 juni 2009, 20:26.
    facebook

  • #2
    Re: Gmm 2008

    Drie absolute toppers! met voorkeur voor de eerste!
    Dare to be different than the pack...
    https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

    Comment


    • #3
      Re: Gmm 2008

      Is dit via dezelfde manier als vorig jaar dat je gmm mag fotograferen.
      Voor mij blijft het een onmogelijke droom

      leuke pics en ben al vol verwachting van de graspop 2009 pics.
      't zal weer een leuke editie worden volgens mij.

      Jonez
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Gmm 2008

        Mooie serie, met als uitschieter de eerste (zonde dat net het bovenste stukje mist, dan was het een topper geweest)

        Er moet wat te zeuren blijven he
        Dennis

        www.dennisbeekelaar.com

        Comment


        • #5
          Re: Gmm 2008

          Wow¨Paul Stanley van Kiss vereeuwigd in BD.....
          Deze groep daar komt me pas het jeugdsentiment naar boven..Alle LP,s van KIss gehad..Helle farden en boekentassen vol gekladderd met KISS..Tjonge wat een heerlijke tijd.

          Foto 1 is super
          Foto 2 is nog superder
          Foto 3 is AF en niet omdat ik fan was maar omdat dit een echte Rock opname is..
          Over de technische kant spreek ik me niet uit...
          Knap en please nog van dat werk..

          Off topic:
          Heb je nog van dat fraais van KISS
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Gmm 2008

            Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
            Mooie serie, met als uitschieter de eerste (zonde dat net het bovenste stukje mist, dan was het een topper geweest)

            Er moet wat te zeuren blijven he
            Ik heb er boven een stukje bijgeplakt............
            Maar twijfelde of hij beter was dan de vorige.......maar bij nader toezien mss. wel



            @ Jonez
            Ik mag inderdaad terug foto's gaan maken voor Festivalnoise.
            Maar ik kan je verzekeren het valt niet in je schoot om daar te mogen gaan fotograferen. Ze zijn daar immers vreselijk streng met de toekenning. Ze controleren ook zeer nauwgezet wat je medium achteraf publiceert.
            We hebben dan ook geen moeite gespaard voor een uitvoerig verslag en fotoreportage van GMM 2008. En dat heeft ons blijkbaar geen windeieren gelegd.
            De uitdaging is dus groot om er iets goeds van te maken.........

            @ schoonSpikke

            Ik had hier al in verleden een Kiss-reeksje gepost maar dit is idd. de eerste van Paul Stanley....ik denk dat ik nog wat fraaie heb van hem:
            A B en C
            Last edited by jaak56; 3 juni 2009, 16:29.
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: GMM 2008 (upgrade Die Mannequin))

              ik vind de niet gecropte versie van Die Mannequin beter, Jaak.
              de Paul Stanly foto kan ik ook best pruimen. (knappe actieshot en mooi zo tegen die zwarte achtergrond.
              persoonlijk vind ik de het beeld van de Forbidden gitarist niet zo geweldig.
              de foto is scherp... maar dat is dan ook zowat het enige wat deze foto bij me oproept van gevoel. (maar dat is mijn persoonlijk idee hé)

              in elk geval... CU @ Graspop ! ik ben er dit jaar weer huisfotograaf van dienst.
              (en dat wordt je idd niet zomaar in de schoot geworpen... 'k heb er een paar jaartjes voor moeten werken )
              www.peterdejongh.be

              Comment

              Working...
              X