Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Passe partout op maat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Passe partout op maat

    Hey iedereen,

    Weet er iemand een zaak waar ik passe partouts op maat kan laten maken?
    Uiteraard liefst niet te duur

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Passe partout op maat

    klik

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: Passe partout op maat

      Hey Kanter,

      Lucas creativ op de boomsesteenweg of atelier Luc De Bakker in Deurne zijn 2 goede adressen.
      Als je zelf een snijmes voor passe partout hebt is het voordelig, je snijdt de grote maten en de binnenstukken kan je nog gebruiken voor kleinere kaders.
      Vriendelijke groeten,Raf

      www.rafvandenbogaert.be

      Comment


      • #4
        Re: Passe partout op maat

        Ik ben hier toevallig ook net naar op zoek. Liefst in of rond Mechelen.

        Kan iemand mij ook zeggen op hoeveel ik zou moeten rekenen van prijs?
        Ik zou de foto in een 40/50 kader steken. De foto zelf is ongeveer 38/26 denk ik.

        De kader zelf ga ik ergens kopen in Blokker of Hema of zo, moet geen grote kwaliteit zijn dus.

        Comment


        • #5
          Re: Passe partout op maat

          De oplossing " zelf snijden " dan heb je alles binnen handbereik thuis en aan de materiaalkosten, het komt me voor dat ze een overdreven bedrag vragen voor uitgesneden passe-partouts. Ik weet echter wel een firma die het doet voor een klein bedrag, maar de firma is in Maaseik en er wordt gevraagd om minimaal 10 passe-partouts af te nemen in hetzelfde formaat. Dus niet alleen de buiten afmetingen , maar ook de uitsnede. Kan van pas komen bij een grote bestelling.
          Hierbij de URL : http://www.lijstenhandel-artobel.be/

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Passe partout op maat

            Thanks iedereen!

            Raf, ik denk dat het Luc De Bakker wordt, is niet zo ver en hij is de enige met duidelijke prijzen

            Comment

            Working...
            X