Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen Nikon Cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen Nikon Cashback

    Op 23 maart 09 heb ik een Nikon D700 en een Nikon lens 24-70/ 2.8 gekocht bij Fotorubens in Wilrijk. Hierdoor had ik recht op een terugbetaling van 250€ met de Nikon Cashback Promotie. Dezelfde dag heb ik nog de online registratie gedaan en alle gevraagde documenten per post verstuurd naar Promocontrol.
    Nu heb ik nog altijd niks terug gekregen. Ik heb ondertussen reeds 2 keer gebeld naar Promocontrol en daar wisten ze me dan eindelijk te zeggen dat de online registratie ok was, maar dat ze mijn documenten niet ontvangen hebben. Dus m.a.w mijn originele registratie documenten van Nikon zijn verloren gegaan met de Post of bij Promocontrol (Highco-data) zelf. Gelukkig had ik copies gemaakt van de originele documenten. Deze moest ik dan doormailen naar Highco-data om alsnog mijn geld terug te krijgen, maar tot op vandaag (weer een maand later) nog steeds geen 250€ gezien. Ik heb zo de indruk dat ze mij daar serieus aan het lijntje aan het houden zijn. Zijn er nog mensen met dezelfde problemen met Nikon Cashback? Ik zou Nikon zelf rechtsreeks hierover willen contacteren (Cashback promotie actie is namelijk uitbesteed aan een externe firma -> Promocontrol/Highco-data) maar ik vind niet direct een emailadres voor klachten op de Belgische site van Nikon. Weet iemand hier raad mee?
    Last edited by swilleg; 27 mei 2009, 17:30.

  • #2
    Re: Problemen Nikon Cashback

    Oorspronkelijk geplaatst door swilleg Bekijk bericht
    Op 23 maart 09 heb ik een Nikon D700 en een Nikon lens 24-70/ 2.8 gekocht bij Fotorubens in Wilrijk. Hierdoor had ik recht op een terugbetaling van 250€ met de Nikon Cashback Promotie. Dezelfde dag heb ik nog de online registratie gedaan en alle gevraagde documenten per post verstuurd naar Promocontrol.
    Nu heb ik nog altijd niks terug gekregen. Ik heb ondertussen reeds 2 keer gebeld naar Promocontrol en daar wisten ze me dan eindelijk te zeggen dat de online registratie ok was, maar dat ze mijn documenten niet ontvangen hebben. Dus m.a.w mijn originele registratie documenten van Nikon zijn verloren gegaan met de Post of bij Promocontrol (Highco-data) zelf. Gelukkig had ik copies gemaakt van de originele documenten. Deze moest ik dan doormailen naar Highco-data om alsnog mijn geld terug te krijgen, maar tot op vandaag (weer een maand later) nog steeds geen 250€ gezien. Ik heb zo de indruk dat ze mij daar serieus aan het lijntje aan het houden zijn. Zijn er nog mensen met dezelfde problemen met Nikon Cashback? Ik zou Nikon zelf rechtsreeks hierover willen contacteren (Casback promotie actie is namelijk uitbesteed aan een externe firma -> Promocontrol/Highco-data) maar ik vind niet direct een emailadres voor klachten op de Belgische site van Nikon. Weet iemand hier raad mee?
    Mijn 100 EUR vandaag op mijn rekening gestort.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: Problemen Nikon Cashback

      wacht ook nog op €150.....
      Dare to be different than the pack...
      https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

      Comment


      • #4
        Re: Problemen Nikon Cashback

        idem op € 250
        nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

        Comment


        • #5
          Re: Problemen Nikon Cashback

          ... ik wacht sinds juni 2006 (!) op 200 Euro van Apple. Ach die kl... klanten... :-).
          Ik vermoed dat ze er van uitgaan dat je het na een keer of 5 bellen wel beu wordt.

          groeten,

          Comment


          • #6
            Re: Problemen Nikon Cashback

            Net even gebeld: 02 352 03 90
            Alles prima ontvangen, nog een klein beetje geduld...
            StijnDeGrauwe.be

            Comment


            • #7
              Re: Problemen Nikon Cashback

              Ik heb me ook ingeschreven, (Nikon D300) maar ik zie nu dat he het originele B luik moet opsturen van de garantie, maar dat is maar 1 papier, er staat hier geen a of b op. bij mijn extra grip zit inderdaad een garantiebewijs met A en B erop.
              Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
              www.bartvo.be

              Comment


              • #8
                Re: Problemen Nikon Cashback

                Oorspronkelijk geplaatst door B@rT Bekijk bericht
                Ik heb me ook ingeschreven, (Nikon D300) maar ik zie nu dat he het originele B luik moet opsturen van de garantie, maar dat is maar 1 papier, er staat hier geen a of b op. bij mijn extra grip zit inderdaad een garantiebewijs met A en B erop.
                Dan heb jij waarschijnlijk enkel de body gekocht en daar zou volgens mijn fotoboer maar één luik worden bij gegeven. Ik heb gewoon een kopie gemaakt en samen met de rest verstuurd. Heb ondertussen mijn EUR 100 al ontvangen.

                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Problemen Nikon Cashback

                  Even kicken ...

                  Ondertussen al iets ontvangen? Ik nog steeds niet !
                  nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

                  Comment


                  • #10
                    Re: Problemen Nikon Cashback

                    Ik ben ook nog aan het wachten op € 150.......Maar kennelijk is geduld een schone deugd. Zegt men.
                    www.peterlaurent.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Problemen Nikon Cashback

                      Papieren opgestuurd rond 15 mei en nu 120 € ontvangen voor aankoop D90 & 18-200. De cash back werkt!
                      Nikon D90 + 18-200 VR

                      Comment


                      • #12
                        Re: Problemen Nikon Cashback

                        Cashback van €150 staat op de rekening, dank U nikon!
                        Dare to be different than the pack...
                        https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Problemen Nikon Cashback

                          Hebben jullie al de originele opgestuurd of zijn er onder jullie die ook copy's hebben opgestuurd? Ik heb idd ook bij de body 1papiertje en bij het objectief 3stuks.

                          Grtz
                          Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                          Comment


                          • #14
                            Re: Problemen Nikon Cashback

                            Voor de body heb ik het originele papiertje opgestuurd en een kopie ervan bewaard (dit na telefoontje met Promocontrol) en voor de lens het B-luik van de garantie.
                            Nikon D90 + 18-200 VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: Problemen Nikon Cashback

                              .....
                              Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:06.

                              Comment

                              Working...
                              X