Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thijs Van Leer (Focus)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thijs Van Leer (Focus)

    Waarschijnlijk niet zo gekend onder mijn forumgenoten...... .........een muziekicoon uit de Nederlandse rockgeschiedenis: Thijs Van Leer met zijn legendarische band Focus.

    Eén van mijn eerste foto's die ik hier publiceerde was eveneens van Focus...
    Nu twee jaren later spelen ze nog steeds met dezelfde overgave.
    Onlangs zag ik ze voor de zoveelste keer te Bunde.
    Verscholen achter zijn Hammond met verschillende microstatieven is het steeds een hele klus om van hem een leuke foto te maken.








    meer foto's op mij myspace.
    facebook

  • #2
    Re: Thijs Van Leer (Focus)

    Bedankt om te kijken

    Ik weet het... ..het zijn mss plaatjes die ik in de toekomst beter voorbehoud voor de insiders die het onderwerp kennen.
    Technisch zijn het ook zeker geen pareltjes gezien, het vele rood, de zeer hoge isowaarden en lage sluitertijden.....maar was toch tevreden over de vastgelegde momenten.....

    Tijdens het verlof toch ook maar eens de extra mogelijkheden van een festival proberen te benutten........
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Thijs Van Leer (Focus)

      Thijs van Leer, die klonk meer dan 30 jaar geleden door de luidsprekers van mijn ouders. Sindsdien nooit meer iets van gehoord, tot vandaag.

      Comment


      • #4
        Re: Thijs Van Leer (Focus)

        Hocus Pocus was die LP die ik vroeger had..1 van de beste stukken miziek wat er gemaakt werdt. Symfonische rock uit betere tijden uit het land van Bouk..
        Wat was dit kunstwerk.
        Deze reeks is een registratie maar meer niet zoals je zelf al aangaf.
        Is dit Thijs van Leer achter de fluit en Orgel? Die heeft precies ook veel poffertjes gegeten ...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Thijs Van Leer (Focus)

          HOCUS POCUS van FOCUS! amai ...

          foto's echter vind ik voor jouw doen wat minder.
          saaie compo's en zwakke omzettingen (ruisstrepen!)

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Thijs Van Leer (Focus)

            [QUOTE=mm;2267742]HOCUS POCUS van FOCUS! amai ...
            /QUOTE]

            Hocus Pocus en Sylvia zijn twee knallers van formaat.......

            Ruisstrepen? .......zal wss aan mijn scherm liggen dat ik ze niet zie.......2 en 3 werden gemaakt op iso 3200.......mss toch iets te hoog voor mijn nieuwe 50d ...
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Thijs Van Leer (Focus)

              ik denk inderdaad dat je scherm op te hoog contrast staat hoor.
              strepen in de ruis krijg je vooral als je de belichting bij gaat trekken.
              probeer eventueel eens via levels de donkere achtergrond te laten dichtlopen?
              meestal helpt dat wel!

              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #8
                Re: Thijs Van Leer (Focus)

                Whoa... die kerels van dat jodelachtige nummer... lol... kende hun naam niet, maar Hocus Pocus ken ik zeker...

                Leuke eerste vind ik, wat een bezeten blik!

                Die ruis zie ik wel meer in jouw foto's Jaak. Kan inderdaad aan het scherm liggen. Leefden we maar in een ideale wereld waar iedereen een goed gecalibreerd scherm had. Ik hoor nog niet bij die category... lol
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                Comment


                • #9
                  Re: Thijs Van Leer (Focus)

                  neem het me niet kwalijk, maar ik heb al kwalitatiever werk van je gezien.
                  mss niet de makkelijkste klus, akkoord.

                  Comment

                  Working...
                  X