Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw onderdeel forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw onderdeel forum

    aangezien ik het nergens anders kan plaatsen (het heeft met fotografie te maken, maar ik zou niet weten waaronder het valt):

    de laatste weken regelmatig topics tegen gekomen die over het analoge tijdperk gaan (dat nog steeds niet afgesloten is!)

    Zou het misschien een idee zijn om dit te bundelen in 1 forumonderdeel?
    Dit heeft natuurlijk voor en nadelen, vandaar ook dat ik het post op het forum en er niet meteen een admin mee lastig val (hoewel ik dat ontrechtstreeks natuurlijk wel doe).

    Dus een nieuw forumonderdeel, gericht op alles wat met het 'echte' fotowerk te maken heeft --> nadruk op werk
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

  • #2
    Re: nieuw onderdeel forum

    Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
    Dus een nieuw forumonderdeel, gericht op alles wat met het 'echte' fotowerk te maken heeft --> nadruk op werk
    ow, maat, "echt" fotowerk? ...
    en hoe ga je dat "echt" fotowerk dan hier zichtbaar maken?

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: nieuw onderdeel forum

      Voor zover ik weet heeft Belgium Digital nooit een apart forumdeel gehad voor analoge fotografie. Het lijkt me dan ook vreemd om dit na 10 jaar alsnog te doen, nu de digitale fotografie volop is losgebarsten.
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: nieuw onderdeel forum

        Belgium Digital, weet je
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: nieuw onderdeel forum

          Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
          aangezien ik het nergens anders kan plaatsen (het heeft met fotografie te maken, maar ik zou niet weten waaronder het valt):

          de laatste weken regelmatig topics tegen gekomen die over het analoge tijdperk gaan (dat nog steeds niet afgesloten is!)

          Zou het misschien een idee zijn om dit te bundelen in 1 forumonderdeel?
          Dit heeft natuurlijk voor en nadelen, vandaar ook dat ik het post op het forum en er niet meteen een admin mee lastig val (hoewel ik dat ontrechtstreeks natuurlijk wel doe).

          Dus een nieuw forumonderdeel, gericht op alles wat met het 'echte' fotowerk te maken heeft --> nadruk op werk
          Ja Het is belgium digital. Over fotografie wordt niks gezegd.
          Ik stel dus voor een forum te maken over CGI, lijkt me wel leuk (met als subforum photoshop)

          voor analoog kan je idd. terecht op www.apug.org, heeft een nederlandstalig forum.



          -m-
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: nieuw onderdeel forum

            het is inderdaad digital, maar ik merk dat er de laatste weken dus veel vragen komen van mensen die (terug) analoog willen gaan werken.

            en met het echte WERK bedoel ik: uren in de doka zitten voor 1 foto
            want laten we eerlijk zijn. digitaal kan het veel sneller (en vaak ook beter)
            nu stelt iemand een vraag over een analoog toestel bij camera's, eentje over lenzen bij lenzen enz. Als dat allemaal in 1 onderdeel zou komen, zou het veel overzichtelijker worden. Ik verwacht ook niet dat het hier super uitgebreid zal worden. anders is het misschien beter om over te schakelen naar belgiumdoka of iets
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment


            • #7
              Re: nieuw onderdeel forum

              Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
              het is inderdaad digital, maar ik merk dat er de laatste weken dus veel vragen komen van mensen die (terug) analoog willen gaan werken.

              en met het echte WERK bedoel ik: uren in de doka zitten voor 1 foto
              want laten we eerlijk zijn. digitaal kan het veel sneller (en vaak ook beter)
              nu stelt iemand een vraag over een analoog toestel bij camera's, eentje over lenzen bij lenzen enz. Als dat allemaal in 1 onderdeel zou komen, zou het veel overzichtelijker worden. Ik verwacht ook niet dat het hier super uitgebreid zal worden. anders is het misschien beter om over te schakelen naar belgiumdoka of iets
              Lijkt me idd handig ik ga binnekort terug gaan studeren 3 jaar fotografie en daar is het ook eerst analoog
              Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

              Comment

              Working...
              X