Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

@Christian

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • @Christian

    Awel Christian......wat doet mijn naam bij de winnende foto? verkeerdelijk gedacht dat dit per sé een foto is van iemand die in Zaventem werkt?? Of verkeerd gekeken; maar dat kan ook niet want ik deed niet mee....was beetje gedegouteerd van de vorige editie...

    Ik beschuldig jou nergens van, maar ik denk dat er zo veel stemmen gebeuren à la "dat zal wel een foto zijn van..."

    anyway, een verdiende winnaar..

    Stef

  • #2
    Ter info. Christian is voor het ogenblik op verlof tot

    mvg,
    peter

    Comment


    • #3
      ok Peter, thanks....

      Is niets dringends hoor...ben gewoon nieuwschierig waarom...

      Stef

      Comment


      • #4
        Stef, ondanks het feit dat ik doordat ik de challenge (mee)geschreven heb perfect zou kunnen zien van wie een foto is doe ik dat niet.
        Ik verwijs gewoon naar u naar aanleiding van de discussue die er was ivm de challenge en het tijdstip waarop de foto genomen werd. Daarin zag jij de challenge een beetje als een expo, en zo zag ik het niet... wat ik gewoon wou zeggen is dat ik dit een knappe foto vind maar dat 'm niet genomen is specifiek voor de challenge... maar we gaan hier geen oude koeien uit de gracht halen .
        Christian D.

        Comment


        • #5
          Originally posted by christian
          Stef, ondanks het feit dat ik doordat ik de challenge (mee)geschreven heb perfect zou kunnen zien van wie een foto is doe ik dat niet.
          Ik verwijs gewoon naar u naar aanleiding van de discussue die er was ivm de challenge en het tijdstip waarop de foto genomen werd. Daarin zag jij de challenge een beetje als een expo, en zo zag ik het niet... wat ik gewoon wou zeggen is dat ik dit een knappe foto vind maar dat 'm niet genomen is specifiek voor de challenge... maar we gaan hier geen oude koeien uit de gracht halen .
          Neen, dat gaan we zeker niet Christian... was zoals boven vermeld, gewoon wat nieuwsgierig....maar nu is 't opgehelderd

          Stef

          Comment

          Working...
          X