Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arnhem, wie heeft er tips?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Arnhem, wie heeft er tips?

    Hoi mensen,
    Sinds een week woon ik in het mooie stadje Arnhem. Wat ik nu zoek is tips voor mooie plaatjes, zijn er misschien hoge plekken te vinden (zonder trappenlopen) om een overzichtsplaatje te maken?
    Verdere tips zijn natuurlijk ook zeer welkom, ik wil graag met de camera om mijn nek de stad verkennen.

    Kom op, brand los

  • #2
    in de stad weet ik zo niet iets waar je op hoogte iets kan schieten.
    er zijn wel plekken in arnhem en omgeving die zeer de moeite waard zijn. park sonsbeek bv ,richting oosterbeek, wester bouwing (hier kun je op hoogte een aardig overzichts foto van het stromings gebied van de rijn maken) op het terrein van de kema staat een TV toren van de SEP (heet nu anders) misschien kun je daar vanaf de toren foto's maken.moet je wel toesteming voor vragen.maar rijd maar eens in het rond en dan zul je ontdekken dat er genoeg is om te kieken.
    "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

    Comment


    • #3
      of een kiekje aan de binnenkant van de koepel
      Vanaf de oude brug kun je ook mooie foto's maken.
      Maar als je echt mooie overzichts foto's wil hebben moet je maar eens naar de zweefvliegers gaan ten noorden van Arnhem
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Ja ja, parken in overvloed hier! Sonsbeek is apart, ik moet maar eens zien wat ik met die waterval ga doen. Westerbouwing ga ik zeker opzoeken!
        Dat van de Kema intrigeert me, effe kijken of ik het kan vinden...

        Triker, bedoel je de John Frostbrug? ik zal kijken of die berijkbaar is, ik ben niet al te mobiel, dus auto parkeren en dan een brug opklimmen.. ik zal wel zien.
        Eind van de week word het weer mooi weer, dus dan ga ik bovenstaande tips fijn gebruiken.

        Bedankt!

        Comment


        • #5
          als je vanaf arnhem richting oosterbeek rijd dan kom je aan je rechter hand vanzelf de Kema tegen.
          [IMG]C:\Documents and Settings\frevaro\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\4199_53_kemamap.jpg[/IMG]
          "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

          Comment


          • #6
            Zeg Plofkop,

            is het geen idee om eens een BD shooting te organiseren te Arnhem
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Triker
              Zeg Plofkop,

              is het geen idee om eens een BD shooting te organiseren te Arnhem
              Zeg Triker, zullen we er dan maar een kneuzenday van maken)

              Comment


              • #8
                is het geen idee om eens een BD shooting te organiseren te Arnhem
                zullen we er dan maar een kneuzenday van maken)
                jaaaaaaaa dan mag ik ook mee doen
                Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                Comment


                • #9

                  jaaaaaaaa dan mag ik ook mee doen
                  Mag je achterop de scoot

                  Comment


                  • #10
                    Misschien wil Wilco wel zoiets organiseren
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #11
                      en als er iets georganiseerd word dan heeft deze kneus ook wel interesse
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

                      Comment


                      • #12
                        nu nog een organisator
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Triker
                          nu nog een organisator
                          Bestebrave kerel
                          lees ik hier dat jij je vrijwillig aanmeld of heb ik de verkeerde bril op
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            haha, helaas, deze zit al vol voor 2004 kwa projecten
                            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                            Comment

                            Working...
                            X