Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zitten hier nog gekken zoals ik ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zitten hier nog gekken zoals ik ?

    Zie signature

    Eerste ervaring : een stap vooruit en drie achteruit
    Mooiere kleuren
    Bediening

    Maar ik klaag niet, want hier gaat het eigenlijk om



    (ISO 3200 bewerkt met DxO relatief goed licht - 100% crop)

    Zie ook http://forum.belgiumdigital.com/f9/d...0d-261768.html
    Eén ding staat zeker vast : de 40D wordt de backup (maar misschien toch de meest gebruikte omwille van het - nog aan te kopen - objectief) voor mijn concertfotografie
    Last edited by mexicano; 20 mei 2009, 21:22. Reden: update
    Canikon 40D - D200, D300

  • #2
    Re: Zitten hier nog gekken zoals ik ?

    Wel ... op zoveel tolerantie zou ik een stevig glaasje whisky drinken.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Zitten hier nog gekken zoals ik ?

      De goeie keuze was natuurlijk geweest een (tweedehands) 1DMarkIII of zijn opvolger

      Comment


      • #4
        Re: Zitten hier nog gekken zoals ik ?

        Nee hoor,

        Hier nog eentje die wel nog aan het twijfelen is over een switch naar de canon 40D met 100-400 voor het circuitgebeuren. Samen met de D300 met 70-200 en 17-55 zou dat genoeg moeten zijn voor langs de baan ( zonder perskaart ).
        Zou het lieft bij nikon willen blijven, maar die 200-400 is gewoon niet te verantwoorden nar mijn beurs.

        Mvg

        Bryan
        Last edited by Franciskine; 21 mei 2009, 20:23.
        Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

        Comment


        • #5
          Re: Zitten hier nog gekken zoals ik ?

          Na 2 dagen uittesten kom ik tot volgende conclusie :

          de D200 gaat niet weg de D80 moet plaats ruimen voor de 40D
          Beslissend is vooral de goede prestaies op hoge ISO in vergelijking met de D80 en het feit dat hij ook wel een beetje als 'compactje' kan gebruikt worden (met de voorlopig als probeerlens aangekochte 50mm 1.8)

          Is qua bouw minder dan de D200/300 , maar dan wél stukken beter dan de D80
          D200 wordt mijn alledaagse camera
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #6
            Re: Zitten hier nog gekken zoals ik ?

            Oorspronkelijk geplaatst door B-man Bekijk bericht
            Zou het liefst bij Nikon willen blijven, maar die 200-400 is gewoon niet te verantwoorden naar mijn beurs.
            Heb je al eens gedacht aan de Sigma 120-300 f/2.8 ? En daar kan je zonder probleem een 1.4 converter op zetten. En een stuk betaalbaarder dan de Nikkor 200-400 f/4
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Zitten hier nog gekken zoals ik ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Heb je al eens gedacht aan de Sigma 120-300 f/2.8 ? En daar kan je zonder probleem een 1.4 converter op zetten. En een stuk betaalbaarder dan de Nikkor 200-400 f/4
              Uiteraard
              En ook eens op de kamera gehad bij de photokina. zit echter ook goed aan de prijs nieuw en tweedehands vind je die deze weinig. Vond de af ook wat trager tov van de 70 200 2.8 nikon lens.

              Grtz

              Bryan
              Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

              Comment

              Working...
              X