Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis online fotocursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis online fotocursus

    Hallo

    Kennen jullie nog een gratis Nederlandstalige online cursus fotografie?


    Groeten
    Last edited by Albus; 1 juni 2009, 20:46.
    No Surprise.

  • #2
    Re: Gratis online fotocursus

    Lijkt mij een heel fijne cursus:

    "De leerstof is momenteel nog niet aanwezig."
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Gratis online fotocursus

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Lijkt mij een heel fijne cursus:

      "De leerstof is momenteel nog niet aanwezig."
      Haha, ik denk dat die niet lang meer gaat wegblijven.
      No Surprise.

      Comment


      • #4
        Re: Gratis online fotocursus

        De auteur kan misschien beter eerst een cursus Nederlandse taal volgen?


        Gr. X.

        Comment


        • #5
          Re: Gratis online fotocursus

          Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
          De auteur kan misschien beter eerst een cursus Nederlandse taal volgen?


          Gr. X.
          versta je de auteur dan niet?
          No Surprise.

          Comment


          • #6
            Re: Gratis online fotocursus

            Iemand die beweert een fotografiecursus (wat het ook (nog) niet is want het is niets meer dan een verzameling technische informatie) online te zetten mag er op zijn minst voor zorgen dat deze cursus cq. website zonder spelfouten is.

            Gr. X.

            Comment


            • #7
              Re: Gratis online fotocursus

              Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
              Iemand die beweert een fotografiecursus (wat het ook (nog) niet is want het is niets meer dan een verzameling technische informatie) online te zetten mag er op zijn minst voor zorgen dat deze cursus cq. website zonder spelfouten is.

              Gr. X.
              Een cursus Nederlands dient absoluut juist geschreven te zijn. Als ik een cursus fotografie volg, dan wil ik vooral dat deze leerzaam is.

              Daarbij is er nog steeds niemand die in dit topic een goede cursus fotografie heeft kunnen aanraden wat wel mijn vraag was. Ik denk dat de beoordeling van een willekeurig voorbeeld dat ik stelde, van minder belang is.
              No Surprise.

              Comment


              • #8
                Re: Gratis online fotocursus

                Als dat je vraag is kan ik je er wel 1 aanraden . Zelfs meerdere . Alleen deze zijn niet gratis.
                Fotoforce geeft goede cursussen die via internet gevolgd kunnen worden, zowel voor beginners als gevorderden.

                Ook een fotografie cursus dient in correct Nederlands geschreven te zijn. Met name de eerste kennismaking, in dit geval de homepage van de cursus. Deze mag geen spelfouten bevatten omdat dit het visitekaartje is. Ik vraag regelmatig offertes aan. Als ik een offerte ontvang met spelfouten lijkt het of hier geen aandacht aan besteed is en deze heeft voor mij dan al een minpunt te pakken. Dit is mijns inziens namelijk een indicatie van de zorgvuldigheid van de aanbieder.

                Gr. X.

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis online fotocursus

                  Als dat je vraag is kan ik je er wel 1 aanraden . Zelfs meerdere . Alleen deze zijn niet gratis.
                  Fotoforce geeft goede cursussen die via internet gevolgd kunnen worden, zowel voor beginners als gevorderden.
                  Dankjewel
                  No Surprise.

                  Comment

                  Working...
                  X