Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FOTO SG Nederland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FOTO SG Nederland

    Heeft er al iemand ervaring met de service na verkoop van Foto SG uit Nederland?

    Ik kocht er in juni vorig jaar een ringflitser Falcon Eyex 400 Watt.
    Bij aankomst bleek die niet te werken. Nadat ik het opstuurde kreeg ik binnen enkele weken een nieuwe ringflits.

    In december waren er echter terug problemen. Ik stuurde de ringflits terug op. Foto SG heeft deze ontvangen op 6 januari.
    Na talrijke mails kreeg ik geen antwoord, tot ik uiteindelijk na een dreigmailtje een telefoontje kreeg met de melding dat de ringflits naar een externe firma gaat voor herstelling, dat hierover GEEN communicatie gebeurt (vandaar geen reacties op mijn mails) Alles zou begin maart in orde komen.

    Toen ik halverwege maart nog niks hoorde, belde ik dan maar nog es terug. Maar nu zou begin april alles opgestuurd worden...

    We zijn nu half mei...je kan het al raden: niks...
    Ook geen reactie meer op mail... Men houdt mij nu al bijna 5 maanden aan het lijntje... mijn geduld is ten einde...

    Heeft er nog iemand dergelijke ervaringen met FOTO SG uit Nederland?
    Wat kan ik hiertegen doen?
    Ik doe fotografie in bijberoep en mag telkens gaan bedelen bij een collega fotograaf om zijn ringflitser even te lenen...

    Ik hoop dat ik dit bericht in de juiste onderverdeling plaatste...

    Greetz,
    Chrisly
    Chrisly... [B]www.christvilez.be

  • #2
    Re: FOTO SG Nederland

    Direct een goeie reden om in eigen land te kopen, de BTW recupereer je toch...
    Als je dan met miserie zit, kan je tenminste in de winkel van je oren gaan maken. Wanneer er andere klanten rondlopen, zijn de meeste dan een pak hulpvaardiger.

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: FOTO SG Nederland

      Ik heb net vandaag een bestelling geplaats bij Foto SG, maar enkel wat strobist spul, nu in uw geval denk ik dat het grootste probleem de gebrekkige kwaliteit van Falcon Eyes, gaat zijn en je ook zelfs na een herstelling nog niet van de problemen gaat af zijn. Misschien een Ranger + ringflits van Elinchrom overwegen, duur ... ik weet het, maar ook te huur voor 100 Euro bij Servix .

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: FOTO SG Nederland

        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        Ik heb net vandaag een bestelling geplaats bij Foto SG, maar enkel wat strobist spul, nu in uw geval denk ik dat het grootste probleem de gebrekkige kwaliteit van Falcon Eyes, gaat zijn en je ook zelfs na een herstelling nog niet van de problemen gaat af zijn. Misschien een Ranger + ringflits van Elinchrom overwegen, duur ... ik weet het, maar ook te huur voor 100 Euro bij Servix .

        MVG, Jeff
        Goh Jeff, over de kwaliteit van Falcon Eyes hoor je me niet klagen. In de fotoclub hebben we 6 flitsers van 300 Watt/s en zijn er geen problemen, ondanks het feit dat die niet in ideale omstandigheden gebruikt worden én ook zeer veel gebruikt worden (maandelijks hebben we een modellenavond met zo'n 15 fotografen...4 uur 'vollen bak' shooten)

        Mijn ontgoocheling ligt in de service van Foto SG... men belooft me telkens dat hij opgestuurd wordt, maar evenveel keer komt er niks van in huis... het blijft maar duren...

        Thx voor de tip ivm verhuur, maar dat zou me maandelijks gauw 500 euro kosten plus benzinekosten... niet haalbaar dus.
        Chrisly... [B]www.christvilez.be

        Comment


        • #5
          Re: FOTO SG Nederland

          Topic verplaatst naar het forum "Algemeen"
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: FOTO SG Nederland

            Jammer om te horen.

            Ik heb tot nu toe enkel goede ervaringen met deze webshop. Meer nog: het is mijn favoriete online winkel. Met hun service na verkoop heb ik geen ervaring.
            www.pixation.be

            Comment

            Working...
            X