Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

binnenlocatie art nouveau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • binnenlocatie art nouveau

    voor mijn huwelijksreportage ben ik al een tijdje op zoek naar een geschikte binnenlocatie. Ik zou zeer graag een vintage sfeer crëeren en een art nouveau, art deco, of gebouw uit de jaren 20-50 zou hiervoor perfect zijn.

    Mijn voorkeur ging uit naar hortahuizen in Brussel, maar ik krijg maar geen positief antwoord. (heb nochthans vrijstelling van auteursrecht verkregen van Sofam)
    van deze heb ik al antwoord gekregen, doch allemaal negatief:
    hortamuseum (mijn absolute favoriet)
    maison hallon
    bozar
    maison cauchie (hier zou ik wel mogen komen maar op de website lijkt het me net het minst interessante huis, indien iemand hier reeds foto's heeft genomen mag die me ook steeds contacteren)
    ik heb voor de rest nog alle andere hortahuizen gecontacteerd (waar ik weet van heb)
    maar daar krijg ik geen antwoord op mijn email. (solvay, sander pierron,tassel,winssinger,lunden,hotel van eetvelde)
    Ik heb ook max hallet gecontacteerd maar ook nog niets gehoord, heeft iemand een idee van de te verwachten prijs (vrees dat die hoog zal liggen)

    als iemand tips kan geven voor mooie historisch interieurs WAAR JE MAKKELIJK TOESTEMMING KRIJGT...laat aub iets weten.
    het mag in gans Vlaanderen of Brussel zijn (we doen onze reportage op voorhand dus zijn flexibel in tijd&datum), wij zijn zelf van Lokeren, dus als je iets in de buurt weet zou het nog beter zijn natuurlijk

    alvast bedankt!

  • #2
    Re: binnenlocatie art nouveau

    de grotten van Han?

    Comment


    • #3
      Re: binnenlocatie art nouveau

      Het Miat te gent.

      Al tamelijk wat binnenreportages gedaan daar.


      Een mailtje sturen op voorhand, maar je moet wel 5euro entré betalen.

      Succes.
      Last edited by Phote4you; 17 mei 2009, 10:31.
      CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

      Comment

      Working...
      X