Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop clubje Tienen oprichten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop clubje Tienen oprichten

    Hallo

    Ik loop met het idee om een PHOTOSHOPclubje (feitelijke vereniging) op te starten, in de gemeente Tienen.

    Het is de bedoeling om met een paar (gedreven en gebeten door Photoshop ) mensen elke woensdagavond samen te komen en elkaar wat tips en killers te tonen zodat iedereen van iedereen wat bij leert waarbij niets moet. Dit in een gezellig kader.

    Kan beschikken over een rookvrij lokaal van 25m².

    Is daar interesse voor

    PS eigen pc/mac met PS mee brengen.

    Groetjes
    Frederik

  • #2
    Re: Photoshop clubje Tienen oprichten

    Hello,

    ik heb wel intresse, ben al jaren bezig met PhotoShop (sinds versie 4.0) en geef ook af en toe een individuele workshop in post processing van auto foto's.

    Ik kan een Mac PowerBook meebrengen (17 inch) en eventueel zelfs een projector als dit nodig zou zijn (projectie scherm heb ik wel niet, misschien iemand anders ?)

    Laat maar weten waar en wanneer

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop clubje Tienen oprichten

      heb hier ook wel interesse in alhoewel ik vrees dat ik enkel zal kunnen leren van jullie en zelf weinig nieuws zal kunnen inbrengen
      Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop clubje Tienen oprichten

        Heb ook zeker interesse hoor. Heb CS3 en ken de basis wel
        Woensdag is skeelertraining van de klein dus hoe zien jullie het eigenlijk?
        Van welk uur tot welk uur?

        Greetz, Ingrid

        PS: we kunnen het mss niet enkel met Photoshop houden, maar ook echt een fotoclubje... samen op stap ofzo om foto's te gaan nemen. (is maar een voorstelletje hé)
        Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
        The Sky is not the limit... the ground is..

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop clubje Tienen oprichten

          Hier ook interesse, voor dat Tiense "photoshop-clubje" maar omdat ikzelf ook nog veel te leren heb zal het voor mij, in het begin toch zeker, meer "nemen" dan "geven" zijn.
          Daartegenover staat dat ik in de nabije toekomst heel wat meer tijd in mijn hobby kan investeren en en dus ook tijd ga hebben om te experimenteren.

          Ik ben van Kumtich bij Tienen.

          Jan
          Jan Akkermans
          (BD1097BE)
          Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Photoshop clubje Tienen oprichten

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Hello,

            ... en eventueel zelfs een projector als dit nodig zou zijn (projectie scherm heb ik wel niet, misschien iemand anders ?) ...Mark
            Als er een goede blanco muur is kan de muur wel dienen als scherm. Greetz, Ingrid
            Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
            The Sky is not the limit... the ground is..

            Comment


            • #7
              Re: Photoshop clubje Tienen oprichten

              Ik heb hier ook wel zin in, maar.. ik ken weinig tot niets van PS..
              Canon 5D2 en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Photoshop clubje Tienen oprichten

                in tienen zijn toch een paar fotoclubs ik denk bijvoorbeeld aan artosa of de club in hoegaarden die mensen gebruiken toch ook ps

                greets
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment

                Working...
                X