Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon cash-back

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon cash-back

    Kan ik als particulier van de Nikon cash-back genieten als de factuur op iemand anders staat en dit is een bedrijf? In de voorwaarden schrijven ze: "Ook bedrijven en organisaties zijn uitgesloten van dit aanbod."
    Ik kan op het formulier mijn gegevens invullen maar er moet wel een fotokopie van het aankoopbewijs bijgevoegd worden...
    Iemand ervaring?
    Flickr

  • #2
    Re: Nikon cash-back

    Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
    Kan ik als particulier van de Nikon cash-back genieten als de factuur op iemand anders staat en dit is een bedrijf? In de voorwaarden schrijven ze: "Ook bedrijven en organisaties zijn uitgesloten van dit aanbod."
    Ik kan op het formulier mijn gegevens invullen maar er moet wel een fotokopie van het aankoopbewijs bijgevoegd worden...
    Iemand ervaring?

    Nee, is gekocht door bedrijf ( volgens factuur ) en bedrijven zijn uitgesloten.

    Je had 2 keuzes, of zelf kopen en cashback, of via bedrijf en dan via btw je voordeel doen.

    Je kan niet alles hebben tenslotte

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: Nikon cash-back

      Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
      Nee, is gekocht door bedrijf ( volgens factuur ) en bedrijven zijn uitgesloten.

      Je had 2 keuzes, of zelf kopen en cashback, of via bedrijf en dan via btw je voordeel doen.

      Je kan niet alles hebben tenslotte

      Greetz rich
      ok bedankt, vreesde er al voor. Kan nog altijd de faktuur shoppen
      Ik kan dan mooie foto's nemen van in de cel
      Flickr

      Comment

      Working...
      X