Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zangeres Aqua de Annique

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zangeres Aqua de Annique

    Afgelopen vrijdag voor het eerst naar een optreden geweest van Agua de Annique.
    Het was in de Patronaat in Haarlem. De kleine zaal was dit keer de locatie.
    Er was een klein groepje vaste bezoekers van haar. Leuk optreden geweest en lekker intiem op sommige momenten.
    Meer op: Agua de Annique


    1.


    2.


    3.
    Dennis

    www.dennisbeekelaar.com

  • #2
    Re: Zangeres Aqua de Annique

    Ik vind dit bijzonder sfeervolle platen, zeker gezien de belichting! Rood en blauw! aaargh... :-)

    1 en 2 hebben een mooie, intieme sfeer vind ik. Mooi gedaan!
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Zangeres Aqua de Annique

      Bedankt voor je compliment Omag.
      Dat rode en blauwe licht is soms echt vreselijk. Geef mij maar helder groen en geel.

      Dennis

      www.dennisbeekelaar.com

      Comment


      • #4
        Re: Zangeres Aqua de Annique

        Oorspronkelijk geplaatst door Dennis71 Bekijk bericht
        Dat rode en blauwe licht is soms echt vreselijk. Geef mij maar helder groen en geel[/img]

        Zeg dat wel maar toch is er een trucje omdit aan te passen (ook erg nuttig bij enkel rood licht) -> DxO
        Natuurlijk breng je dan een vertekend beeld van het optreden

        On topic : dus nr 3
        Canikon 40D - D200, D300

        Comment


        • #5
          Re: Zangeres Aqua de Annique

          Thx mexicano. Ik heb wel ergens DxO maar wil dat eigenlijk niet gebruiken om hetgeen je al aangeeft.

          Dennis

          www.dennisbeekelaar.com

          Comment


          • #6
            Re: Zangeres Aqua de Annique

            Heel herkenbaar.
            Die eerste en derde zijn erg leuk. De tweede heeft die mic iets teveel voor het gezicht. Dat stoort.
            De vierde toegevoegde foto is mooi, maar het moment is niet helemaal je van het. Technisch verder helemaal in orde.

            Ik kom zojuist terug van een optreden van Anneke met Agua de Annique (met special guest Niels Geuzebroek van Silkstone). Misschien post ik de komende dagen enkele platen van mij.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

            Comment


            • #7
              Re: Zangeres Aqua de Annique

              Bedankt voor je compliment Nando. De mic. stoort inderdaad maar de blik van haar gezicht deed wel iets, vandaar. Heb ook jouw foto's gezien en dat ziet er fraai uit!
              Dennis

              www.dennisbeekelaar.com

              Comment

              Working...
              X