Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lily Allen @ AB Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lily Allen @ AB Brussel

    Veel fotografisch geweld gisteren in een uitverkochte AB ......18 fotografen voor Lily Allen. Het was een kwestie van zeer alert en vlug te zijn.
    Ik zat in de tweede groep fotografen die tijdens het derde en vierde nummer foto's mochten nemen. .....
    Wilde daarna nog eventjes naar het balkon gaan........maar de security was extra streng...








    more pics: here
    Last edited by jaak56; 10 mei 2009, 13:53.
    facebook

  • #2
    Re: Lyli Allen @ AB Brussel

    18!!!! fotografen?

    Wow, dat verklaart plots waarom ik een njet kreeg... jeez...

    Hele knappe laatste Jaak!
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Lyli Allen @ AB Brussel

      Die tweede foto is niet echt flatterend voor haar.
      Maar daar kan jij eigenlijk niets aan doen want hare outfit is niet echt stijlvol te noemen

      Comment


      • #4
        Re: Lyli Allen @ AB Brussel

        Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
        Die tweede foto is niet echt flatterend voor haar.
        Maar daar kan jij eigenlijk niets aan doen want hare outfit is niet echt stijlvol te noemen
        Deze kleine verandering maakte al veel goed ..........maar toen het zat het er voor mij bijna op...
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Lyli Allen @ AB Brussel

          Ik ging het net zeggen, loose the shoes en het ziet er al een heel pak beter uit...
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Lyli Allen @ AB Brussel

            Leuke laatste Jaak!
            2de vind ik ook niet erg flatterend (maar dat is haar eigen fout. Verkeerde outfit )

            Hoe was 't optreden zelf trouwens? Kwestie van te weten of 't de moeite zal zijn om haar te gaan zien op werchter of niet...
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

            Comment


            • #7
              Re: Lyli Allen @ AB Brussel

              Hey Timmy...ik ben na het vierde nummer niet meer binnen gegaan.........had geen zin om mijn fotomateriaal in bewaring te geven.........
              Maar wat ik er van gehoord en gelezen heb was erg gemengd.......lees de commentaren maar eens op de website van de AB..........
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: Lyli Allen @ AB Brussel

                Ook bij deze serie is de 3e voor mij het mooist . De 2e is reeds genoeg beoordeeld en sluit mij aan bij mijn voorgangers. Ze was waarschijnlijk behoorlijk rap met het hollen over het podium
                Dennis

                www.dennisbeekelaar.com

                Comment


                • #9
                  Re: Lily Allen @ AB Brussel

                  Ik ga ook voor die laatste Jaak en dan de eerste, al ben ik geen echte fan van vierkante foto's. Maar dit is wel een sprekende plaat.
                  www.janvandenbulck.com

                  Comment

                  Working...
                  X